صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۲ - 22 June 2023
مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی گفت: ارتقاء سواد بیمه سلامت بيمه شدگان بايد جزو اولويت‌ها باشد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۵۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

 نادر نان بخش امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ارتقا سطح آگاهی بیمه شدگان و توانمندسازی آنان در این حوزه و صیانت از حقوق شهروندی یک ضرورت است، بنابراین روابط عمومی و حوزه معاونت بیمه و خدمات سلامت این اداره کل برای تهیه بروشوری ویژه تحت عنوان توصیه های مهم برای بیمه شدگان بستری در بیمارستان‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: بر اساس همین گزارش بنا بر نتایج به دست آمده از فرم‌های نظرسنجی بستری شدگان در بیمارستان‌ها، بیمه شدگان از قوانین، مقررات و نوع خدمتی که از سازمان بیمه سلامت ایران دریافت می‌کردند اظهار بی اطلاعی کرده و پاسخگویی آنها به این سوال از رضایتمندی پایینی برخوردار بود.

این مسوول گفت: روابط عمومی این اداره کل با همکاری حوزه معاونت بیمه و خدمات سلامت اقدام به تهیه و تدوین بروشوری ویژه در این خصوص کردندکه می‌بایست توسط  کارشناسان مقیم در بیمارستان  هنگام رویت بیمه شدگان بستری تحویل خود بیمه شدگان یا همراهان آنان شود و ضمن تحویل بر مطالعه دقیق آنها تاکید شود.

نان بخش اضافه کرد: پیش بینی می‌شود پس از این اقدام در هنگام ترخیص و ارائه فرم نظرسنجی به بیمه شدگان بستری سطح رضایتمندی در پاسخگویی به این سوال نیز ارتقا یافته و شاهد توانمندی اطلاعات بیمه ای بیمه شدگان در راستای صیانت از حقوق شهروندی باشیم.

در این بروشور به قوانین، مقررات و موارد مورد تاکید سازمان بیمه سلامت ایران در هنگام بستری بیمه شدگان اشاره شده و مطالب اختصاصی ویژه ایام بستری مورد توجه تهیه کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات