صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:
گرچه سیل خساراتی از نظر مادی و معنوی به بار آورد؛ اما وحدت، تعامل، انسجام، همبستگی و تقویت قومیت ها و مذاهب را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، آئین تجلیل از خیرین و عوامل اجرایی کمک به سیل زدگان از سوی سپاه استان چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و نمایندگان گروه های جهادی شهرستان های 10 گانه استان و جمعی از خیرین و جهادگران درمجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

جعفر مردانی در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، سلام استاندار چهارمحال و بختیاری را به خیرین و جهادگران کمک کننده در واقعه سیل های اخیر بویژه امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان خوزستان و شهرستان شوشتر ابلاغ کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، با ارزشمند دانستن این برنامه که از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شده است، افزود: بر اساس مطالعات انجام شده، ایران جزء 10 کشور مخاطره آمیز از نظر حوادث غیرمترقبه طبیعی است و متأسفانه استان چهارمحال و بختیاری نیز جزء 6 کشور اول آسیب پذیر از نظر حوادثی همچون سیل، زلزله، رانش زمین و خشکسالی است.

مردانی، ادامه داد: بارش های خیلی خوبی در فروردین امسال داشتیم که از نعمات الهی است و جای سپاس و شکرگزاری به درگاه الهی دارد؛ اما 25 استان کشور دچار سیل و آب گرفتگی شدند و استان چهارمحال و بختیاری نیز یکی از این استان ها بود که بر اساس برآوردهای انجام شده خسارت 600 میلیارد تومانی دید.

وی، تصریح کرد: با هشدارهای به موقع هواشناسی و سازمان بحران و تلاش مدیریت بحران و شورای تأمین استان چهارمحال و بختیاری، به لطف و عنایت خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار، تلفات جانی بر اثر سیل نداشتیم.

مردانی با اشاره به خسارت های سنگینی که در استان های دیگر از جمله خوزستان بود، افزود: به همین علت، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بعنوان معین شهرستان شوشتر انتخاب شد و با کمک خیرین و جهادگران به یاری هموطنان سیل زده در خوزستان شتافتند.

وی، از همکاری سمن های مردمی و موکب های حسینی در جمع آوری کمک برای سیل زدگان استان و خارج از استان تقدیر کرد و گفت: رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام همچون 8سال دفاع مقدس که تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام همواره خط شکن بود و در دوران سازندگی نیز در کنار محرومین حضور داشتند و در تأمین امنیت پایدار و مناطق مرزی نیز با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی حضور فعال داشتند، در کمک به سیل زدگان نیز خوش درخشیدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: گرچه سیل خساراتی از نظر مادی و معنوی به بار آورد؛ اما وحدت، تعامل، انسجام، همبستگی و تقویت قومیت ها و مذاهب را به ارمغان آورد.

وی در پایان از فرماندهان و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و خیرین و جهادگران و بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری به خاطر کمک رسانی و خدمت به هموطنان سیل زده تقدیر کرد.

گفتنی است: در این مراسم با اهدای لوح سپاس و شاخه گل بعنوان نمادین از نمایندگان خیرین شهرستان های چهارمحال و بختیاری و جهادگران امدادرسان در مناطق سیل زده خوزستان و همچنین خانواده های معظم شهدای مدافع حرم استان تجلیل گردید.

لازم به توضیح است در این مراسم ضمن مولودیه خوانی یکی از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت در مدح امام مجتبی(ع)، کلیپی از امدادرسانی جهادگران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به هموطنان سیل زده در شهرستان شوشتر پخش شد و یکی از هنرمندان استان و همچنین خوانندگان محلی به اجرای برنامه پرداختند و لوح تقدیر فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان از مردم، رزمندگان، بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام قرائت شد.

ارسال نظرات