صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 05 July 2023
سلیمانی دشتکی گفت: امروز کشور ما یک ابر قدرت در جهان و منطقه خاورمیانه است که تمام کشور های جهان به قدرت نظامی ما معترف هستند و نمونه بارز آن درخواست مکرر مقامات آمریکایی برای مذاکره است که این نشان از عظمت و وحدت و همدلی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۹۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار ایلام ، در مراسم سالروز فتح خرمشهر در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) و تیپ 11 حضرت امیر ، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی که با همدلی و وحدت شکل گرفت ، یک نعمت و موهبت الهی بود که به وسیله ی آن رژیم منحوس پهلوی ساقط شد.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ، تمام قدرت های جهان منافع خود را از منطقه و بخصوص در کشور ایران اسلامی از دست دادند و برای آنان قابل هضم نبود که دیگر توانی در منطقه ندارند و به همین خاطر دشمنی و توطئه گری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند.

استاندار ایلام عنوان کرد: دشمنان نظام ، رژیم بعث به سرکردگی صدام را مقابل کشورمان قرار دادند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند تا به خیال خودشان با این اقدام دوباره بتوانند زمام کشور را در دست بگیرند.

سلیمانی دشتکی ، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ، سپاه ، بسیج، ارتش با تمام توان  و امکانات کم در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی کردند و در طول تاریخ باید مجاهدت و از خودگذشتگی رزمندگان ما ثبت شود.

وی ادامه داد: امروز کشور ما یک ابر قدرت در جهان  و منطقه خاورمیانه است که تمام کشور های جهان به قدرت نظامی ما معترف هستند و نمونه بارز آن درخواست مکرر مقامات آمریکایی برای مذاکره است که این نشان از عظمت و وحدت و همدلی ملت ایران است.

سلیمانی دشتکی ، ابراز کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی ، کشور با مشکلات و پیچ و خم های زیادی روبرو شده است که ما توانستیم با وحدت و یکدلی  از این موانع عبور کنیم.

استاندار ایلام ،  در ادامه صحبت های خود با تقدیر از اقدامات نیروهای مسلخ بخصوص سپاه و بسیج در جریان سیل اخیر گفت: پاسداران غیور و بسیجیان همیشه در صحنه در سیل اخیر نیز به خوبی ظاهر شدند و در روزهای قبل از وقوع سیل شبانه روز مناطق مختلفی از مرکز استان و دیگر نقاط مختلف استان در قسمت های بالادست لایروبی کردند.

وی اضافه کرد: در واقع سپاه با اقدامات پیشگیرانه نقش مهمی را در جلوگیری از خسارات سیل ایفا کرد که جای تقدیر دارد

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال بیش از 4 میلیون زائر برای عبور از مرز در استان ایلام  پیش بینی شده است که این امر نیاز به برنامه ریزی دقیق و پای کار آمدن تمام مسئولین دارد که با تمام توان وادر عمل شوند.

وی افزود: در اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و باید همه تلاش کنیم  و تمام زمینه ها فراهم شود که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات افراد اصلح و لایق را انتخاب کنند.

استاندار ایلام بیان کرد: کنگره عظیم سرداران و 3000هزار شهید استان ایلام برگزارمی شود که این برنامه نیازمند یک حرکت جهادی است که  با وحدت و همدلی و پشتکار اجرا خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات