صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 09 August 2023
فرا رسیدن سوم خرداد روزآزاد سازی خرمشهر نکوداشت خود باوری،غیرت دینی،همیت،صلابت و شجاعت رزمندگان پرتوان اسلام است که باروحیه بسیجی و با پیروی ازامام راحل عظیم الشان هیمنه پوشالی شرق و غرب را به خاک مذلت کشاندند.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۱۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن سالروز پر افتخار و ماندگار سوم خرداد بیانیه ای صادر کردد.
در این بیانیه می خوانیم:
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
فرا رسیدن سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر نکوداشت خود باوری ،غیرت دینی،همیت،صلابت و شجاعت رزمندگان پر توان اسلام است که با روحیه بسیجی و با پیروی از امام راحل عظیم الشان هیمنه پوشالی شرق و غرب را به خاک مذلت کشانده و عملیات ظفرمند بیت المقدس را در تاریخ جهان ثبت و ماندگار نمودند.
سوم خرداد ماه سالروز حماسه و مقاومت و پیروزی رزمندگانی است که مظلومانه در مقابل ارتشی ایستادند که با پشتیبانی استکبار و مرتجع منطقه تا بن دندان مسلح بودند و جز برانداختن نظام اسلامی به کمترین راضی نمی شدند.
سوم خرداد ماه پاسداشت غیرتمندی و افتخار آفرینی بسیج و جوانان و رزمندگانی است که با اراده ای پولادین متجاوزین را از سرزمین خود بیرون راندند و این فضاحت برای ارتش کلاسیک بعث و اربابان آمریکایی و اروپایی آنان به فضاحتی ابدی مبدل گشت.
روز تاریخی و با عظمت سوم خرداد ترجمان بصیرت و حماسه سازی جوانان بسیجی مکتب پیر خمینی (ره) بود که اثبات کردند با ولایتمداری ودینمداری و وحدت میشود بر هیمنه پوشالی مادی گرایان و پوچ اندیشانی که با ددمنشی حاکمیت ملتها را به راحتی نقض می کنند،ایستاد و تنها معادلات تسلیحاتی و پولی در جنگ تعیین کننده نیست.بلکه امدادهای الهی و تفضلات پروردگار است که هیچ قدرتی بالاتر از او نیست و همچنان که خود فرموده اند:ان تنصرالله ینصرکم
سازمان بسیج مستضعفین  با اتکال به قدرت لایزال الهی و با پشتوانه مکتب ولایت اعلام می کند:جوانان بسیجی ایران اسلامی دانش آموخته خلف صالح امام راحل عظیم الشان و پویندگان راه شهدای بیت المقدس اند که در چشم انداز شان جز نابودی استکبار و اربابان صهیونیستی آنان به کمترین راضی نخواهند شد.
بسیجیان با اعماق وجود معتقدند: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که "خرمشهر ها در پیش است"با تفکر جهادی و انقلابی و در سایه خدمت بی منت به مردم نظام اسلامی میتوانیم در تمام ادوار آینده تاریخ فتح و نصر را از آن خود نموده و جاودانه بمانیم..
همه جوانان بسیجی آگاه باشند:شمارش معکوس نابودی رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست آغاز شده و آنچه از آنان دیده میشود دیوی پوشالی است که مبتلا به پوکی استخوان بوده که با عملیات روانی سعی در ترساندن و واپسگرایی ساده لوحان دارند.
سازمان بسیج مستضعفین گرامیداشت این روز تاریخی ،توجه جوانان بسیجی را به افتخارات بی بدیل انقلاب درگذشته و حال معطوف نموده و اعلام می دارد:تحت فرامین کاروانسالار انقلاب و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)و با جهاد کبیر در تمامی میدانهایی که به آن ها نیازاست با اقتدار حضور داشته و تا آزادی قدس شریف و نابودی دشمنان قسم خورده لحظه ای از پا نخواهیم نشست.
ان وعدالله حق

ارسال نظرات