صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - 14 July 2023
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود در نشست خبری، برنامه های روز جهانی قدس و ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در شهرستان شاهرود را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۷۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲۰ نقطه شهرستان شاهرود افزود: راهپیمایی روز قدس در ۶ شهر و ۱۴ روستای این شهرستان همزمان با سراسر کشور روز جمهه این هفته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در شهر شاهرود از خیابان تهران مقابل راهنمایی و رانندگی سابق در ساعت ۱۰:۴۵ صبح شروع و به سمت مصلای بزرگ پیامبر اعظم ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در پایان راهپیمایی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قطعنامه خوانده می‌شود، اظهار کرد: سخنران روز قدس سید حسن حسینی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود مسیرهای راهپیمایی در پنج شهر دیگر شهرستان را بدین ترتیب اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر بیارجمند از میدان قدس به سمت مصلای نمازجمعه ساعت ۱۱:۳۰، شهر بسطام از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نمازجمعه ساعت ۱۱ شهرمجن از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع ساعت ۱۲، شهر رودیان از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع ساعت ۱۱ و شهر کلاته خیج از میدان امام حسین (ع) به سمت حسینیه اعظم از ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.
حسین پور با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی نجات بیت المقدس است، ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته ملت ایران در کنار فلسطینیان ایستاده و در یک جبهه جنگیده اند.
وی از برگزاری ۲ مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شاهرود خبر داد و افزود: دوشنبه شب مصادف با ۱۳ خرداد ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در مسجد غربا و سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده و همچنین سه شنبه شب مصادف با ۱۴ خرداد ماه در مسجد مصلا با سخنرانی آیت الله عبدالجواد ابراهیمی فر مراسم‌هایی برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود تاکید کرد: درمراسم سه شنبه شب در مسجد مصلا گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد هم برگزار خواهد شد.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم گفت: برنامه‌های فرهنگی از جمله ایستگاه نقاشی، اهدای کتاب به کودکان، برگزاری مسابقات فرهنگی در راهپیمایی روز قدس در دستور کار است.
وی از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ۵۶ کانون فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: مراسم جز خوانی و هدیه به روح امام راحل (ره)، تهیه کلیپ، مسابقه فرهنگی سیره و شناخت امام وعصر شعر از برنامه‌های است که به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد تهیه شده است.
ارسال نظرات