صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 06 August 2023
سردار شاهوارپور در همایش تجدید بیعت سران عشایر و شیوخ عرب شوش و دزفول
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به سیل اخیر در خوزستان، عنوان کرد: سیلاب امسال استان خوزستان بسیار سهمگین بود و تصمیمات درستی در استان گرفته شد که از حوادث ناگوار جلوگیری کرد
کد خبر: ۹۱۴۴۹۰۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در همایش تجدید بیعت سران عشایر و شیوخ عرب شوش و دزفول با امام خمینی(ره) و ولایت، با اشاره به بی‌نظیر بودن شخصیت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام خمینی(ره) تئوری حاکمیت اسلام را به دنیا معرفی کرد و با کمک مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که اسلام می‌تواند در اداره کشور نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: امام خمینی(ره) از سال ۴۲ وحدت مسلمین را با پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف که مورد تجاوز و زیر فجیع‌ترین حملات و جنایات دشمنان اسلام قرار گرفتند، فریاد زد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان این‌که در زمان ستم‌شاهی تمام تلاش برای نابودی اسلام بود، عنوان کرد: در زمان رضاشاه دین‌داری و دین‌باوری ممنوع بود و حوزه‌های علمیه یکی پس از دیگری رو به نابودی می‌رفت؛ در این شرایط امام خمینی(ره) مردم را فراخواند و با پشتیبانی خداوند و بیدار کردن مردم توانست انقلاب اسلامی را برخلاف تفکر افراد بسیاری به پیروزی برساند.

وی گفت: اسلام ناب محمدی که متکی بر باورهای حقیقی شیعه است، مورد تأکید امام خمینی بود و اسلام دیکته شده از سوی انگلیس و آمریکا را نفی کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی چرخه اقدامات تجاوزکارانه استکبار جهانی با اسلام معرفی‌شده از سوی امام خمینی(ره) زمین‌گیر شد.

امام خمینی(ره) به مسلمانان و شیعیان شان و منزلت داد

شاهوارپور با بیان این‌که امام خمینی(ره) به مسلمانان و شیعیان شان و منزلت داد، اظهار کرد: شکست‌هایی که آمریکا و استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب متحمل شدند از برکات تفکر انقلاب اسلامی است. پس از آن نیز در تلاش بودند که ملت ایران و عراق را در مقابل هم قرار دهند و جنگ ناجوانمردانه‌ای را شروع کردند اما با دفاع جانانه مردم در پشت دروازه شهرهای خوزستان این جنگ به یک سرمایه برای ملت مستضعف تبدیل شد و دشمن متوجه شد که این ملت شکست‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت استقلال سیاسی و فرهنگی در کشور، افزود: امروز دولتمردان ایران بدون هیچ‌گونه ترسی مستقل از مستکبران تصمیمات سیاسی کشور را اتخاذ می‌کنند و فرهنگ ما تکیه‌بر باورها و آموزه‌های دینی دارد و فرهنگ غرب را سم می‌دانیم.

اولویت اول در سیل خوزستان حفاظت از جان مردم بود

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به سیل اخیر در خوزستان، عنوان کرد: سیلاب امسال استان خوزستان بسیار سهمگین بود و تصمیمات درستی در استان گرفته شد که از حوادث ناگوار جلوگیری کرد و در شرایطی که پس از سیل لرستان ۷ هزار مترمکعب آب در ثانیه وارد سد کرخه می‌شد و احتمال زیرآب رفتن شوش، حمیدیه و دشت آزادگان وجود داشت اما با تلاش‌ها و اقدامات از وقوع این حادثه جلوگیری شد.

وی گفت: سپاه تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مهندسی خاتم‌الانبیا را به کمک امکانات دولت آورد و از کمک فرماندهان سپاه استفاده کرد و این سیل مهارنشدنی هدایت و جهت‌دهی شد.

شاهوارپور با اشاره به بازه زمانی یک‌ماهه سیل خوزستان، اظهار کرد: اقدامات میدانی بسیاری از شمال تا جنوب استان برای جلوگیری از ورود آب به منازل مردم انجام شد و اولویت اول در این حادثه حفاظت از جان مردم بود که به کمک خودروهای سنگین کار تخلیه روستاها انجام شد.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه بیش از ۴۰۰ فروند قایق و امکانات بالگردی وارد کار کرد و تا مرحله آخر و بازسازی نقاط موردنیاز در کنار مردم باقی می‌ماند و مشکلات مردم در ۵ ماه آینده باید به حداقل رسیده شود.

ارسال نظرات