صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 11 June 2023
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از تکریم پاسداران بازنشسته و پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس که ساکن روستاهای هندیجان هستند به همراه معاونت تعلیم و تربیت ناحیه و مسئول بازنشستگان پاسدار شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۰۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: یکی از عمده کارهای خوب و تاثیر گذار در ایجاد روحیه و انگیزه همین سرکشی و تکریم پاسداران باز نشسته است که خدمات صادقانه ایی در مجموعه سپاه داشتند .

وی افزود: این پاسداران بازنشسته در دوران هشت سال دفاع مقدس همواره در راه دفاع از حریم ولایت پای کار بودند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و اکنون در کنار نیروهای جوان پاسدار تجربیات خود را در اختیارشان قرار داده اند که اینگونه کارها ارزشمند و مفید است.

وی بابیان اهمیت به خواسته های پاسدار بازنشسته یک افتخار است گفت: پاسداران بازنشسته با اخلاص خواسته هایی دارند که ما وظیفه داریم توجه کنیم و در حد توان پیگیر باشیم و این پاسداران با علاقه همچنان در مراسمات ملی و مذهبی و برنامه های سپاه و بسیج فعال و حضوری تاثیر گذار دارند.

سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : ما هر چه پیشرفت در کارها داریم به برکت تلاش پاسداران بازنشسته است که با عملکرد خود خدمات ارزنده ایی برای توسعه اهداف و دستاوردهای انقلاب و مخصوصا کارهای خوب و ارزشمند سپاه داشته اند که همه ماها قدر شناس این همه ایثار و شجاعت پاسداران بازنشسته هستیم .

وی بااشاره به در خواست همکاری از پاسداران پیشکسوت بیان کرد : جوانان مومن پاسدار با همکاری پاسداران باز نشسته و پیشکسوت می توانند کارهای بزرگی برای پیشرفت برنامه‌های سپاه و بسیج داشته باشند چون باز نشستگان پاسدار در طول هشت سال دفاع مقدس و خدمات ۳۰ساله خود تجربیات ارزنده ایی از خود به یادگار گذاشته اند که بایستی با بهترین شکل ممکن استفاده شود .

در ادامه گزارش خبری ، مسئول بازنشستگان پاسدار ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد:با برنامه ریزی و هماهنگی از پاسداران باز نشسته و پیشکسوت شهری و روستایی سرکشی و به شایستگی از آنها تجلیل خواهد شد و ما هرکاری برای این بزرگواران انجام بدهیم بازم کم است.

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی عنوان کرد : خدمت به این پاسداران پیشکسوت و باز نشسته همواره باعث افتخار بوده و با دلگرمی آنها موجب انگیز در میان پاسداران جوان و بسیجیان می شود و تکریم آنها ارزشمند و قابل تحسین است.

سرگرد پاسدار شنبدی تصریح کرد : به همراه فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه از دو پاسدار بازنشسته برداران رمضان عبادی از روستای کریم آباد و غلام علی عبادی در روستای جیری از توابع شهرستان هندیجان دیدار و از آنها برای تمام خدمات شایسته دوران پاسداری به نیکی تجلیل شد .

ارسال نظرات