صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - 20 September 2023
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید درباره این بیانیه جدی باشیم به طوری که آن را در جامعه عملیاتی کنیم و عملکرد ما صرف گفتار و جلسه نباشد زیرا کار با عمل به نتیجه می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۶۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری در نخستین جلسه تبیین جایگاه بیانیه گام دوم انقلاب در کتاب و سنت اظهار داشت: ضمن این که این بیانیه بسیار عالمانه و محققانه مکتوب شده در عین حال دلسوزانه است و مقام معظم رهبری مانند پدری دلسوز و خیرخواه نسبت به آحاد جامعه این بیانیه را نوشته است که فصل جدید و چشم‌انداز تازه‌ای را به روی ملت ایران باز کرده است.

وی افزود: نکته دیگر این است که باید درباره این بیانیه جدی باشیم به طوری که آن را در جامعه عملیاتی کنیم و عملکرد ما صرف گفتار و جلسه نباشد زیرا کار با عمل به نتیجه می‌رسد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مخاطب این بیانیه ملت ایران است زیرا ملت ایران در کشاکش حوادث به بلوغ سیاسی رسیده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دو مرحله به بلوغ علمی و عملی رسید، گفت: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند «لما رای الله صدقنا انزل علینا النصر» ما نیز چنین بودیم و بسیار امتحان شدیم؛ وقتی صداقت ما را دید که در میدان عمل عقب‌نشینی نمی‌کنیم آن گاه پیروزی را نصیب ما کرد.

موسوی جزایری افزود: نکته دیگر این است که مطالب در این بیانیه مانند سنن خدا بوده و به صورت قواعد هستند همچنین تبدیل و تحویلی در آن نیست و ربطی به پوست و زبان و غیره ندارد و هر کشور اسلامی که به آن عمل کند به نتیجه مطلوب می‌رسد.

وی گفت: توجه خاص مقام معظم رهبری به قشر خاصی از جامعه است و آن هم جوانان است. زمان شاه می‌گفتند نسل سرگردان جوان اما امروز می‌گوییم نسل آینده‌ساز و قدرتمند جوانان هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به جوانان گفت: جوانان باید بدانند که تمدن‌سازی با پژوهش و تحقیق و تولید علم است همچنین مسئولان بدانند برنامه پژوهش باید از مدرسه شروع شود.

وی درباره نویسنده این بیانیه که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است، گفت: پدر ایشان حاج سید جواد آقای خامنه‌ای استاد حوزه مشهد بودند و پدربزرگشان حاج سیدحسین آقا از اساتید حوزه نجف بودند. بنده سال 42 یا 43 به مشهد مقدس مشرف شدم و مهمان طلاب مدرسه نواب مشهد بودیم و از طلاب آنجا آوازه روحیه انقلابی ایشان به گوش ما رسید و مرید ایشان شدیم.

موسوی جزایری افزود: نخستین بار 15 خرداد سال 1358 بود که خدمت ایشان رسیدم البته ایشان اهواز تشریف آوردند و در آن زمان منزل ما در خیابان شهید کتانباف بود و نکته جالب این بود که ایشان تک و تنها و بدون محافظ در اوج ترورها به اهواز آمدند

ارسال نظرات