صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 13 June 2023
حبیبی گفت: دستاوردها و خدمات دولت به واسطۀ خبرنگاران و رسانه‌ها به مردم می‌رسد و مردم از طریق رسانه‌ها این آگاهی‌ها را کسب می‌کنند و این نشان می‌دهد که مسئولین به رسانه‌ها نیاز دارند.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۷۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در دیدار با اعضای هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین ضمن ابراز خرسندی از فعالیت و انگیزه اعضای خانۀ مطبوعات و طرح مسائل گوناگون، اظهار کرد: معتقدم که حل مشکلات و پیگیری مسائل رسانه‌ها نیاز به جلسات مستمر با اصحاب رسانه و اعضای خانۀ مطبوعات دارد و این مشکلات باید حل شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره به نیاز جامعه به رسانه‌ها و نقش ویژه خبرنگاران در فضای امیدبخشی به جامعه عنوان کرد: دستاوردها و خدمات دولت به واسطۀ خبرنگاران و رسانه‌ها به مردم می‌رسد و مردم از طریق رسانه‌ها این آگاهی‌ها را کسب می‌کنند و این نشان می‌دهد که مسئولین به رسانه‌ها نیاز دارند.

وی افزود: ارتباط مستمر و سازنده، هم برای ما مفید است، هم به مسائل صنفی رسانه کمک می‌کند و هم برای فرآیند آگاهی بخشی در جامعه لازم است.

این مسئول با اشاره به اینکه وقتی با مردم صادقانه سخن بگوییم، مردم هم به ما اعتماد می‌کنند عنوان کرد: در ماجرای حادثۀ سیل شاهد این بودیم که صادقانه از مردم کمک خواستیم و میزان کمک‌های مردمی به حدی شد که از نیاز ما فراتر رفت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمییت کار رسانه در این حوزه، عنوان کرد: کارسازی و اثرگذاری خبر و اطلاع رسانی تیغش از هر ابزار دیگری برنده‌تر است و به تعبیر امام تیغ تبلیغات از تیغ جنگ هم برنده‌تر است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین ابراز کرد: هدف ما و شما یک هدف مشترک است و در حل مشکلات اصحاب رسانه تمام تلاش خود را خواهیم کرد، چرا که با تنظیم ارتباط میان خانۀ مطبوعات و دستگاه‌های اجرایی بسیاری از مسائل برطرف خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خانۀ مطبوعات را محور رسمی مسائل و موضوعات صنفی رسانه خواند و تصریح کرد: برای حل مسائلی که از مشکلات رسانه‌ها در این جلسه طرح شد، جلسات منظمی را با اعضای خانۀ مطبوعات برنامه‌ریزی می‌کنیم و از اداره کل روابط عمومی استانداری هم می‌خواهم با همکاری خانه پیگیر تشکیل کارگروهی برای حل این مسائل باشد.

حبیبی با اشاره به اهمییت حل مشکلاتی نظیر کاغذ، مسکن، مسائل معیشتی و ارزاق برای خبرنگاران، برتلاش بر حل مشکلات معیشتی خبرنگاران تأکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در پایان عنوان کرد: در حوزه تقسیم عادلانه آگهی‌های دولتی آمادۀ همکاری با خانۀ مطبوعات هستیم و برای همین منظور لازم است ارتباط مناسبی میان اداره کل روابط عمومی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانۀ مطبوعات شکل بگیرد.

ارسال نظرات