صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از اهداف سازمان تبلیغات مردمی سازی مدیریت هاست و جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف در این راستا انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۱۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین نجفی، معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی،در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: سعی داریم حلقه مفقوده در طراحی مسؤولیت ها را طی بازدیدهای میدانی شناسایی کنیم. همچنین ارزیابی نگاه افراد موثر فرهنگی در این بازدیدها مدنظر قرار می گیرد.

معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در حوزه فرهنگی 10 گروه از جمله فعالان فرهنگی، بانوان، هیأت ها و مداحان، مبلغین، اصحاب رسانه، ائمه جماعات، ائمه جمعه، اصحاب رسانه، کارشناسان میدانی، فعالان فرهنگی و روحانیون مستقر باید فعال باشند و تمرکز سازمان تبلیغات برای تعامل و ظرفیت سازی در بین این ده قشر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نخبگان فرهنگی می توانند کمک شایانی به سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند ادامه داد: باید ارتباطات  لازم را با نخبگان فرهنگی برقرار کنیم. یکی از اهداف سازمان تبلیغات مردمی سازی مدیریت هاست و جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف در این راستا انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف اضافه کرد: تشکیل جبهه فرهنگی نیز می تواند به فعالیت های سازمان تبلیغات کمک کند.

نجفی در پایان اظهار کرد: بعد از وضعیت سنجی استان ها جلسات تسهیل گری امور سازمان، پیشنهادات اصحاب رسانه به عنوان چراغ راه سازمان تبلیغات مورو استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظرات