سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال شبکه‌سازی فعالان فرهنگی است

معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از اهداف سازمان تبلیغات مردمی سازی مدیریت هاست و جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف در این راستا انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۱۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین نجفی، معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی،در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: سعی داریم حلقه مفقوده در طراحی مسؤولیت ها را طی بازدیدهای میدانی شناسایی کنیم. همچنین ارزیابی نگاه افراد موثر فرهنگی در این بازدیدها مدنظر قرار می گیرد.

معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در حوزه فرهنگی 10 گروه از جمله فعالان فرهنگی، بانوان، هیأت ها و مداحان، مبلغین، اصحاب رسانه، ائمه جماعات، ائمه جمعه، اصحاب رسانه، کارشناسان میدانی، فعالان فرهنگی و روحانیون مستقر باید فعال باشند و تمرکز سازمان تبلیغات برای تعامل و ظرفیت سازی در بین این ده قشر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نخبگان فرهنگی می توانند کمک شایانی به سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند ادامه داد: باید ارتباطات  لازم را با نخبگان فرهنگی برقرار کنیم. یکی از اهداف سازمان تبلیغات مردمی سازی مدیریت هاست و جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف در این راستا انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف اضافه کرد: تشکیل جبهه فرهنگی نیز می تواند به فعالیت های سازمان تبلیغات کمک کند.

نجفی در پایان اظهار کرد: بعد از وضعیت سنجی استان ها جلسات تسهیل گری امور سازمان، پیشنهادات اصحاب رسانه به عنوان چراغ راه سازمان تبلیغات مورو استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار