صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک اظهار داشت: امریکا حق ندارد حتی در مورد حقوق بشر حرف بزند چرا که با سوء استفاده بی رحمانه از عنوان حقوق بشر ،در جهت امیال غیر قانونی و جنایتکارانه خود استفاده کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۶۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قرچک در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت معصومه (س) به باز خوانی جنایتها و حقوق بشر امریکایی پرداخت وگفت: حقوق بشر اساسی ترین و ابتدایی ترین حقوقی است که هر فرد به طور ذاتی،فطری و به صرف انسان بودن از آن بهره مند می شود .

حجت الاسلام عبدالله پور تشریح کرد:  امریکا حتی حقوق بشر را دستمایه سلطه غیر قانونی خود برای سرنوشت ملتهای جهان قرار می دهد.امریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است نه فقط دیروز بلکه  همین امروز هم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه خاطر نشان کرد: در چند دهه اخیر دخالت امریکا در مسائل امنیتی جهان،باعث نا امنی و جنایات و کشتار مردم بیگناه شده است و در این میان کشور ایران بیشترین صدمه را از جانب امریکا متحمل شده است.

وی ادامه داد: از جمله جنایاتی که امریکا علیه ایران انجام داده،حمله ناو جنگی امریکا به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر 1367 بوده است  وامروز امریکا برای سر پوش نهادن بر جنایت خود علیه مردم ایران با بکارگیری ابزار تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و غیر قانونی در صدد یافتن بهانه،فضا سازی و یک جنگ روانی علیه مردم ایران است.

وی تصریح کرد:امریکا به عنوان مظهر تروریسم بوده و همواره هر جا تروریسم است نام امریکا مطرح میشود و در جهان امروز از مثلثی برخورداریم که سیاست گذار ،هدایت کننده ،خلق کننده و تروریسم از یک طرف و بهره بردار از تروریسم از طرف دیگر  و پشتیبان مالی از طرف دیگر قرار دارند.این مثلث یعنی عربستان،رژیم صهیونیستی و امریکا.

این مقام مسئول  ضمن تبریک ایام میلاد بانوی کرامت خطاب به دختران بیان داشت: حضرت معصومه (س) به عنوان  برترین الگوی دختران مسلمان است و براستی که حضرت معصومه علیها سلام همچون جده اش حضرت زهرا سلام الله علیه در معیارهای ارزشی اسلام یکه تاز عرصه ها و در علم و کمالات و قداست گوی سبقت را از دیگران ربوده بود. وی تافته ای ملکوتی و جدا بافته و ساختار وجودی او از دیگران ممتاز بود.همان گونه که پیامبر (ص) در شان حضرت زهرا سلام الله علیها فرمود:‌ «فداها ابوها» : (پدرش به فدایش باد)، حضرت موسی بن جعفر علیه السلام نیز در شان حضرت معصومه علیها سلام فرمود: «فداها ابوها»حضرت معصومه علیها سلام همنام حضرت فاطمه زهراست دراین نام رازها نهفته است. یکی از رازها این بود که در علم و عمل از رقبای خود پیشی گرفته و دیگر این که از ورود شیعیان به آتش دوزخ جلوگیری می نماید.

خبرنگار: فاطمه خانی

 

 

ارسال نظرات