صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
انبارلویی گفت: سیمای مرکز قزوین در هفته عفاف و حجاب رویکرد برنامه های روزانه و زنده خود را بیش از پیش معطوف به عفاف و حجاب می کند.
کد خبر: ۹۱۵۳۹۵۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید انبارلویی مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین در هفته عفاف و حجاب رویکرد برنامه های روزانه و زنده خود را بیش از پیش معطوف به عفاف و حجاب می کند.
وی ادامه داد: برنامه «صبح و زندگی» با نگاه به سبک زندگی اسلامی،ایرانی محورهایی همچون: عفاف، حجاب ظاهر و باطن و بنیان اصالت در خانواده با محوریت حجاب و تبیین سنت نبوی را مورد تاکید قرار می دهد. برنامه اذانگاهی «تا آسمان» به مسائل و موضوعات مرتبط با زن و خانواده از منظر دین می پردازد.

مدیرکل صدا و سیماسی مرکز قزوین تبیین کرد: ویژه برنامه نوجوان «نقطه سر خط» هم در این هفته با هدف تحکیم علاقمندی نوجوانان با مفاهیمی همچون حیا،عفت و تحکیم خانواده و اصالت بخشی به این ارزش ها با نوجوانان و مخاطبان خود گفتگو می کند.

انبارلوئی اظهار داشت: تله فیلم «متین بانوی قزوین» نیز با موضوع چهل سالگی انقلاب و نقش زنان با معیارهای زن تراز نظام جمهوری اسلامی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی در حال تولید است.

وی در ادامه به برنامه های رادیو قزوین در این حوزه اشاره و تصریح کرد: صدای مرکز قزوین در برنامه های خود به موضوع عفاف و حجاب توجه ویژه ای دارد. برنامه «تیک تاک» به اهمیت و لزوم حفظ حجاب و عفاف در دوره جوانی و آسیب های ناشی از عدم رعایت عفاف و حجاب را برای جوانان تشریح می کند. برنامه «در مسیر بندگی» اهمیت و لزوم حفظ عفاف و حجاب را از نگاه اسلام و قرآن و تاریخچه دینی حجاب را بررسی می کند. برنامه «دیماج» توجه یا عدم توجه به مد روز از نگاه اقشار مختلف جامعه را تبیین می کند. برنامه «روشنا» به موضوع حجاب و فرهنگ عمومی جامعه می پردازد. برنامه «کلبه مهر» به شیوه های آموزش عفاف و حجاب به فرزندان و آسیب های خانوادگی بی توجهی به عفاف و حجاب را بررسی می کند. برنامه «گلدونه ها» شنوندگان را با مفاهیم محرم و نامحرم و رعایت ادب و حیا آشنا می کند و برنامه «مستقیم آینده» اثرات رعایت عفاف و حجاب را در زندگی فردی و اجتماعی تبیین می کند.

وی افزود: معاونت خبر این مرکز برنامه های هفته عفاف و حجاب همچون نمایشگاه، مصاحبه مطبوعاتی هفته عفاف و حجاب استان ، همایش و هم اندیشی های عفاف و حجاب را پوشش خواهد داد تا مردم بیش از پیش از عملکرد دستگاه های مختلف استان دراین حوزه آگاهی یابند.

انبارلوئی گفت: مصاحبه با طراحان مد و لباس، گزارش با موضوع «کمبود لباس های متناسب با سبک زندگی ایرانی،اسلامی در بازار»، استفاده از نظرات مردم در خصوص لباس های موجود در بازار و حضور کارشناسان و صحبت در این زمینه در بخش «گفتگوی خبر20» از دیگر برنامه های معاونت خبر مرکز قزوین برای هفته حجاب و عفاف خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان به فعالیت های شبکه قزوین در بخش فضای مجازی به مناسبت هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: تهیه و تولید بسته های ویژه فضای مجازی در قالب ویدیو،پادکست،عکس و متن، معرفی کتاب ، طراحی و انتشار اینفوگرافیک،موشن گرافیک،عکس نوشت ، اطلاع رسانی مراسم های استان ، انتشار اخبار و رویدادهای استانی و کشوری ، برگزاری پویش های مردمی با ترند هشتگ های #عفاف_حجاب ، #عفت_حیا_حجاب در جهت حمایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تهیه و انتشار بیانات امام(ره) و مقام معظم رهبری در قالب گزارش تصویری،گزارش صوتی ،دلنوشته و عکس نوشته و ... مواردی هستند که به آن ها پرداخته خواهد شد.

1001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات