صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 16 October 2023
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت :جمهوری اسلامی به یک قدرت معتبر منطقه ای تبدیل شده است و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۴۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت  : جمهوری اسلامی به یک قدرت معتبر منطقه ای تبدیل شده است و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.

وی افزود : هدف قرار دادن پهپاد دشمن که اخیرا اتفاق افتاد شرایط را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و این اقدام هیمنه آمریکا را شکست.

سردار پاکپور با بیان اینکه پس از اتفاقات اخیر همه متوجه شدند که ما قدرتمند هستیم تاکید کرد  : هوشمندی و دشمن شناسی مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن با معظم له زبانزد همه است .

فرمانده نیروی زمینی سپاه یادآور شد : با اتفاقات اخیر در استراتژی دشمن ابهام ایجاد شده و البته آن ها جمهوری اسلامی را رها نخواهند کرد ؛ لذا ما باید آمادگی های خود را در ابعاد مختلف از جمله مسائل اقتصادی افزایش دهیم و با بی اثر کردن تحریم ها توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

سردار پاکپور با بیان اهمیت استفاده از توان داخلی برای رفع تحریم ها تاکید کرد : ما اگر در مقابل تحریم دشمنان ضعف نشان دهیم دشمن از این ابزار علیه ما استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به عهد شکنی آمریکا در برجام و هوشمندی مقام معظم رهبری در مقاومت فعال در برابر آمریکا عنوان داشت: ما نباید در مقابل دشمنان عقب نشینی کنیم و به همان میزان که ما در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم آن ها به جلو خواهند آمد و به همین دلیل مقابله با عهد شکنی دشمنان در برجام در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ما در عرصه فناوری به یک قدرت قابل ملاحظه تبدیل شده ایم و نیازهای دفاعی را خودمان تامین می کنیم.

وی با بیان تلاش آمریکا در سلب فاکتور های قدرت بازدارندگی ایران اضافه کرد : فلج کردن قدرت اقتصادی ایران یکی از برنامه های نظام سلطه است.

سردار پاکپور یادآور شد : وظیفه ما پاسداران در این شرایط حضور پررنگ در صحنه برای رفع مشکلات ملت عزیز ایران است ، همانطور که در امداد رسانی در حادثه سیل و زلزله این موضوع را نشان دادیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اهمیت دکترین تهاجم به عمق دشمن تاکید کرد : دکترین تهاجم به عمق دشمن که در رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ تمرین شد در دستور کار نیروی زمینی سپاه است و متناسب با این دکترین ، آموزش ؛ امکانات و تجهیزات و تربیت نیروی رزمنده ورزیده ، انقلابی و شجاع و مومن و بصیر فراتر از گذشته فراهم خواهد بود. 

وی با اشاره به اهمیت به روز بودن در حوزه تجهیزات دفاعی و فناوری گفت : پیشرفت در حوزه فناوری نظامی باید در دستور کار سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی قرار بگیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد : قدرت پهپادی و موشکی نیروی زمینی سپاه نسبت به گذشته ارتقا چشمگیری یافته و این موضوع قدرت ما را در نبردها افزایش می ده
ارسال نظرات