صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 27 August 2023
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در میان مسئولان تصمیم گیر تعامل خوبی برقرار شده و استان قزوین به عنوان دومین استان صنعتی کشور از ظرفیت خوبی برخوردار است و باید بتوان به صورت پایلوت کارهای خوبی را به عنوان نمونه در این استان اجرا کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۰۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: صنعتگران در شرایط کنونی اقتصادی ایثار می‌کنند و با سرمایه‌های کلان و هزاران مشکل وارد کار می‌شوند و ما باید شرایط را برای فعالیت آنان فراهم کنیم و موانع تولید را از سر راه آنان برداریم.
وی افزود: نباید صنعتگر دنبال بسته حمایتی یا زمین و وام باشد بلکه لازم است همه توان خود را در جهت تولید به کار گیرد و هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد و اگر قرار است وقت خود را به بوروکراسی، بیمه و مالیات بگذراند دیگر توانی برای تولید برای او نمی‌ماند به همین دلیل ما باید بستر تولید را فراهم کنیم.

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: بیمه، مالیات، نقدینگی و طولانی شدن کارها از موانع تولید است که لازم و ضروری است مسئولان برای حل آن تلاش کنند.
رییس کل دادگستری قزوین یادآور شد: در میان مسئولان تصمیم گیر تعامل خوبی برقرار شده و استان قزوین به عنوان دومین استان صنعتی کشور از ظرفیت خوبی برخوردار است و باید بتوان به صورت پایلوت کارهای خوبی را به عنوان نمونه در این استان اجرا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: بخشی از مشکلات مربوط به قوانین است لذا از صنعتگران انتظار داریم خلاءها و نواقص قانونی را به دستگاه قضائی اعلام کنند تا جهت روزآمدی قوانین به تهران منعکس شود و باید قوانین حوزه صنعت متناسب با شرایط اقتصادی باشد و نباید ناکارآمدی برخی قوانین ما را از رونق تولید باز دارد.
این مقام قضایی استان بیان داشت: مدیران باید گره گشای مشکلات تولیدکننده و صنعتگران و مردم باشند و در تصمیم گیری شجاعت داشته باشند.
وی اظهار داشت: شورای نمایندگان قوای سه گانه در استان تشکیل شده است و با یک انسجام و هماهنگی میان قوا در استان موارد مختلف از جمله مشکلات حوزه صنعت و تولید را بررسی و پیگیری می کنیم تا در کم ترین زمان بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم.

وی اظهار کرد: وقتی کسی سر کار می آید دیگر اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد و با هر نگاه سیاسی باید گره گشای مشکلات مردم باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان اینکه صنعتگران در آزادی زندانیان مشارکت بیشتری داشته باشند، ادامه داد: شما می‌توانید یک کنسرسیوم بزرگ صنعتی ایجاد کنید.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان ها و عفو مقام معظم رهبری شاهد کاهش چشمگیر زندانیان استان بودیم که امیدواریم با تلاش قضات این روند کاهشی ادامه داشته باشد و ما بتوانیم با تعطیل کردن یک زندان در استان و تبدیل آن به واحد صنعتی به رونق تولید کمک می‌کنیم.
در پایان این مراسم از ۳۲ واحد تولیدی و صنعتی نمونه در قزوین تجلیل شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات