صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
صالحی نیا گفت: فرایند جذب سرمایه، در تسهیلات اثرگذار است و ما در سازمان برای استان هایی که بتوانند بیشترین جذب را داشته باشند محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداریم.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۶۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت با حضور حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و صنعتگران در سالن جلسات سازمان صمت استان قزوین برگزار شد.

محسن صالحی نیا در آئین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، بیان کرد: تعامل و هماهنگی بین بخش های مختلف در استان قزوین وجود دارد و با توجه به درخواست های متعدد جهت اجرای طرح های توسعه، می توان گفت استان در حال توسعه است.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی استان قزوین گفت: قزوین شاخص های مناسب و نمونه ای را در توسعه بخش های صنعتی به خود اختصاص می دهد و در بازدیدهایی که از صنایع مختلف این استان صورت گرفت، تمام درخواست ها، توسعه بخش های صنعتی بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: استان قزوین طرح توسعه قابل توجهی را در بخش صنعتی شامل می شود به گونه ای که این استان 16 شهرک صنعتی و 2.5 درصد کشور را به خود اختصاص می دهد.

صالحی نیا قزوین را در شاخص های توسعه سرمایه گذاری، برون سازی و جایگزینی جزو استان های سطح بالا در کشور عنوان کرد و افزود: قابلیتهای استان برای توسعه صنعت بالا است و عمده صنایع شکل گرفته در استان جزو سرانه کشور است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه فراز و فرودهایی در کشور وجود دارد، امروز با شرایطی که ایجاد شده باید بتوانیم توانمندی‌های خود را شناسایی کنیم و نهضت ساخت داخل را راه اندازی کنیم چراکه اگر تامین نقدینگی مناسب و مواد ملزومات فراهم شود بسیاری از صنعتگران دغدغه نخواهند داشت.

معاون وزیر صمت به صنایع بزرگ اشاره و عنوان کرد: هیچ صنعت کوچکی بدون قرار گرفتن در زنجیره صنایع بزرگ نمی‌تواند به پویایی و شکوفایی برسد و همه باید در زنجیره تأمین قرار گیرند.

صالحی نیا گفت: اگر واحدهای تولیدی توانایی های خود را به اشتراک بگذارند بسیاری از مشکلات موجود کشور حل می شود و باید به زیرساخت‌ها توجه شود و ستاد تسهیل استان‌ها قانونی شده و دستگاه‌های اجرایی باید تصمیم بگیرند و مصوبات را اجرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرایند جذب سرمایه، در تسهیلات اثرگذار است و ما در سازمان برای استان هایی که بتوانند بیشترین جذب را داشته باشند محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: برنامه های مختلفی را در سازمان درنظرداریم و حمایت ما از تأمین تسهیلات، سرمایه در گردش و نوسازی و بازسازی جدی است.

صالحی نیا مطرح کرد: استان قزوین نیروی انسانی و کارآفرینی بزرگ و مناسبی را شامل می شود و تلاش داریم حمایت کافی را از این افراد داشته باشیم.

ارسال نظرات