صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
فرشید فرخ نژاد طی سخنانی بر ضرورت حرکت در مسیر اقتصاد هوشمند تأکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای استقرار اقتصاد هوشمند، دیجیتال کردن فرآیندها است.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۳۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، غرفه سازمان تأمین اجتماعی و میز خدمات الکترونیک بانک رفاه که همزمان با حضور دکتر محمد شریعتمداری وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صورت پذیرفت، با تصریح اینکه دیجیتال کردن فرآیندها مصوبه هیأت محترم دولت است اظهار داشت: این مصوبه به تمامی ارگان ها و به ویژه بانک ها محول شده است. بر این اساس برای اینکه بتوانیم خدمات بانک را در بستر دیجیتال عرضه کنیم، لازم است مجموعه ای از زیرساخت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات فراهم کنیم که بحمدالله در بانک رفاه این اقدامات پایه ای صورت پذیرفته است.
فرخ نژاد افزود: بخشی از این دستاوردها از جمله دستگاه خودپرداز مجهز به NFC و کیوسک الکترونیکی دریافت سوابق بیمه ای از طریق کارت ملی هوشمند در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ و با همکاری و مشارکت سازمان تأمین اجتماعی به معرض نمایش درآمده و خدمات مختلف آن برای بازدیدکنندگان تشریح می شود.
وی خدمات و زیرساخت‌های الکترونیکی طراحی شده توسط بانک رفاه را ابزاری مناسب و کارآمد برای ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی از جمله مستمری بگیران عنوان کرد و گفت: این اقدامات در راستای شخصی سازی خدمات برای مشتریان است که می توانند با مراجعه به این ابزارها خدمات مورد نیاز بیمه‌ای خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.
ارسال نظرات