صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز به معرفی طرح تحول و تعالی ابر سیستم مدیریت شرکت پالایش نفت تبریز بر اساس مدل AMIF/MAMIF به مدیران استانی پرداخت.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۴۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، غلامرضا باقری، به همراه تیم استراتژیست پالایشگاه تبریز در حاشیه برگزاری سمینار آموزشی «مدل‎های تعالی سازمانی در دولت و بخش عمومی» در تبیین طرح تحول و تعالی ابر سیستم مدیریت شرکت پالایش نفت تبریز بر اساس مدل AMIF/MAMIF، وجود تئوری و مدل را لازمه هر مدیریتی دانست.
وی با بیان این‌که تدوین این طرح، تیمی بوده، و در طول پنج سال انجام شده است، آرمان سازمانی، شناسایی و تدوین ارزش‏های سازمان، شناسایی ذی‎نفعان سازمان و کانال‎های ارتباطی مربوطه، شناسایی فرصت‎ها و تهدیدهای محیطی و نقاط قوت و ضعف سازمانی (SWOT)، تدوین استراتژی و سیاست‎های مربوطه، تدوین اهداف استراتژیک و طراحی نقشه استراتژیک (BSC)، تدوین برنامه یکپارچه سازمانی، تدوین اهداف کمی، شناسایی و خلق منابع، بودجه ریزی، اجرا و تعیین مغایرت‎ها را از جمله فرایندهای اصلی این مدل برشمرد.
باقری تصریح کرد: مدیریت چرخاندن چرخه تصمیم و اجرا است و هر مدیر خالق آن؛ داشتن مشاور فرهیخته و فعال، رعایت منطق تئوری، عمل و التزام به اصل شروع از خود جزو الزامات این مدل هستند.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز ادامه داد: این مدل در صدد تحول مدیریت سازمان از مکتب کلاسیک به مکتب یادگیری و نیز خواهان تعالی مدیران به تراز مکتب یادگیری مدیریت است.
باقری با تشریح مدل AMIF/MAMIF خاطرنشان کرد: بر مبنای این مدل آرمان مشترک مدیران شرکت، برنامه‌ریزی استراتژیک و نقشه استراتژی سازمان طراحی و برنامه ریزی عملیاتی شرکت طی سال‎های 93 تا 94 تدوین گردید.
وی گفت: برمبنای این مدل با تدوین 6 هدف کلان، 40 هدف کمی و 132 برنامه و پروژه به سمت آرمان خود که همان پیشرو پالایشگاه‎های منطقه خاورمیانه با اعتبار جهانی است با استراتژی بهبود فضای کسب و کار با تاکید برارزش آفرینی و مسئولیت اجتماعی، حرکت نموده است.
باقری اذعان داشت: با شناسایی مغایرت‎های حاصل از اجرا و ارائه راه حل‎های موقت و اساسی برمبنای CFTOP توسط تیم مدیران ارشد ضمن زمینه سازی برای یادگیری مدیران در سه سطح SLL، DLL، TLL و تربیت مدیران در تراز مکتب یادگیری، سازمان را برای هجرت از مکتب کلاسیک به مکتب یادگیری آماده نموده است.

ارسال نظرات