صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - 17 September 2023
مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌ها در حق رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد کوتاهی کردند گفت: باید حصار تبلیغاتی را به فرموده رهبر انقلاب شکست و در ابتدا باید به دانش و پژوهش مسلح شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی خالقیان در مراسم تکریم و معارفه مدیر جوانسیر شعبه شاهرود با حضور مدیرعامل شرکت بین المللی جوان سیبر کشور و هیئت همراه در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با خیرمقدم به حاضرین در جلسه با اشاره به اینکه شاهرود در این چهار دهه افتخاراتی زیادی آفریده و بیش از هزار شهید و تعداد زیادی جانباز و رزمنده تقدیم کرده است افزود: استان سمنان از نظر شاخصه ایثارگری در رتبه دوم کشوری است که از نظر تعداد شهدا رتبه سوم و جانباز و ایثار رتبه دوم از نظر تعداد جمعیت در کشور را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه استان و شهرستان شاهرود با حضور رزمندگان شجاع خود حماسه‌ها در دوران دفاع مقدس آفریده است، یاد و خاطره ۶۷ شهید عملیات مرصاد را گرامیدات و گفت: بیشتر شهدای این عملیات از استان سمنان و شهرستان شاهرود هستند، اما متاسفانه در رسانه‌ها خیلی به نقش رزمندگان استان در مرصاد نمی‌پردازند.
مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج استان سمنان با اشاره به خاطرات شهید صیادشیرازی اظهار کرد: این شهید بزرگوار بیان می‌کند وقتی صبح چهارم مرداد با هلی کوپتر برای رصد منطقه بالای تنگه رفتیم خاکریزی را دیدیم که بر روی تنگه زده شده و نوشته است این خاکریز کار ملائک و فرشتگان است.
وی بیان کرد: با امداد‌های الهی در آن زمان رزمندگان استان و مهمات در آن منطقه حاضر بوده و خاکریز زده می‌شود که اگر زده نمی‌شد منافقین یک جنگی مانند سوریه اگر انقلاب سقوط نمی‌کرد را به راه می‌انداختند و کشور را چند سال درگیر می‌کردند و این‌ها رشادت رزمندگان و شهدا استان سمنان را نشان می‌دهد.
خالقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به مسئولیت اظهار کرد: رهبری انقلاب دو نوع نگاه را در انجام مسئولیت فردی و اجتماعی بیان می‌فرمایند، که یک نگاه معیارگرا و یک نگاه تکلیف گرا است که در نگاه تکلیف گرا، تسلیم رضای خدا می‌شوی مانند عیدقربان که حضرت ابراهیم (ع) تسلیم است و امام حسین (ع) با این نگاه وارد کارزار مقابله با یزیدیان شد که شکست و پیروزی مهم نیست و رضای حق مد نظر است.
وی با اشاره به نگاه دوم که معیارگراست گفت: این نگاه کاسب کارانه است و سود و منفعت برای کسب مسئولیت در آن دخیل است و اینجا اختلاف ایجاد می‌شود بین حرف و عمل که این نگاه را نباید داشته باشیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر جوانان اظهار کرد: رهبری در این بیانیه ۴۱ بار کلمه جوان را بکار برده اند و این توجه به نسل جوان و کارکرد این قشر را در گام دوم انقلاب نشان می‌دهد.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر حصار تبلیغاتی دشمن گفت: رهبری تاکید دارند که باید حصار تبلیغاتی دشمن را بشکنند که در این راستا توصیه اول دانش و پژوهش است که اگر دانستیم، می‌توانیم.
خالقیان با تقدیر و تشکر از همه عزیزان شرکت جوانسیر در شعبه استان است از مدیرعامل این شرکت درخواست کرد تعداد شعبات این شرکت یا تعداد خودرو‌های این شرکت در استنان سمنان و بویژه در شهرستان سمنان و شاهرود با علت جمعیت زیاد افزایش دهد.
در این مراسم از زحمات یحی دین پرور تقدیر و علی اکبر دلخواه به عنوان مدیر جدید شرکت جوان سیر شعبه شاهرود با حضور فرماندهی و نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود معرفی شد.
ارسال نظرات