صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 18 July 2023
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با سردار کارگر:
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: اثرگذاری وجه مشترک همه شهدا بود، که این ویژگی در شهیدان رجایی و باهنر کاملا ملموس و مشهود است.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۴۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام»، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ حضور مستمر سردار کارگر در این استان را نشان دهنده حس مسئولیت و دغدغه‌مندی مجموعه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس دانست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: اگر انسان مؤمن واقعی باشد، محکم و با قوت پیگیر امور است که به لطف الهی این روحیه در مجموعه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به خوبی زنده است.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت و ضرورت بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: اثرگذاری وجه مشترک همه شهدا بود که این ویژگی در شهیدان رجایی و باهنر کاملا ملموس و مشهود است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نقش شهیدان رجایی و باهنر در خنثی کردن بسیاری از توطئه‌ها غیرقابل انکار است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در عرصه انقلاب بسیار جهت دهنده بودند تا جایی که توانستند به افکار عمومی روشنایی ببخشند.

نکونام با اشاره به اینکه تکمیل مرگز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان از مهمترین اولویت‌ها است، گفت: در این راستا باید همه دستگاه‌ها وارد میدان عمل شوند چرا که نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه کار برای شهدا بسیار قداست دارد، خاطرنشان کرد: باید بکوشیم جوانان را به هر میزان که می‌توانیم سر سفره شهدا بنشانیم و این از ضرورت‌ها است.

وی با بیان اینکه باب ایثار و شهادت به روی هر امتی گشوده شود، آن ملت سرافراز و موفق خواهند بود، ابراز داشت: ملت ایران به خوبی قدر دفاع مقدس را دانستند و به لطف الهی امروز در جهان سربلند هستند و این به برکت مقاومت جانانه‌ای است که در دوران دفاع مقدس داشتند.

این مقام مسئول، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین نیاز امروز کشور بیان کرد و متذکر شد: به لطف الهی امروز جوانان به خوبی در عرصه‌های جهادی وارد میدان عمل شده‌اند و این به خاطر همین باب ایثار و شهادتی است که در کشور گشوده شده و باید قدر آن را بدانیم.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»، نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه قدردانی از ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم از مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که این فرهنگ را به آیندگان منتقل کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان در موضوع حفظ آرمان‌های دفاع مقدس، وحدت نظر دارند، خاطرنشان کرد: توفیقات در این حوزه بسیار خوب بوده، ولی اگر اشکالاتی هم در این مسیر وجود دارد، قطعا به‌علت کم‌کاری در پیگیری‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: جمعیت جوان داوطلب برای دفاع از حرم نشانگر این موضوع است که روحیه ایثار و شهادت همچنان پس از گذشت 40 سال در بین همه زنده مانده است.

کارگر حرکت جهادی را عامل پیروزی در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: در بحث تکمیل موزه‌های دفاع مقدس انتظار از دستگاه‌هایی مانند شهرداری و استانداری بیشتر است، امیدواریم موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تا هفته دفاع مقدس سال آینده به پایان برسد.

این مسئول بیان داشت: بسیاری از زائران راهیان نور را جوانان و نوجوانانی تشکیل می دهند که استقبال خوبی از این سفرهای معنوی دارند. در راهیان نور و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اگر مردم را با اهداف شهدا آشنا کنیم توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد و باید بدانند که شهدا زنده هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متذکر شد: تلاش می‌شود در سفرهای معنوی راهیان نور، ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

ارسال نظرات