صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - 07 September 2023
استاندار گیلان گفت: جهت توسعه گیلان و رویکرد اقتصادی و اشتغال از همه ظرفیت‌های استان اعم از کشاورزی، صنعتی، گردشگری جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه گیلان گام برمی‌داریم.
کد خبر: ۹۱۷۱۰۴۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان در رشت اظهار داشت: نام امام حسین (ع) برای تمام نسل‌ها حیات آفرین است و ایام شهادت این امام همام و یاران باوفای ایشان را تسلیت می‌گویم.

استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌های ارزشمندی دارد گفت: گیلان کانون تحولات مذهبی و فرهنگی بوده است و مجاهدت‌های میرزا کوچک خان جنگلی، آیت‌الله بهجت و شهدا و شخصیت‌های برجسته این خطه از افتخارات ما است.

وی با اشاره به تلاش مضاعف همراه با وحدت کارگزاران نظام تصریح کرد: این وحدت و تلاش‌ها در طول دولت یازدهم و دوازدهم خدمات ارزنده‌ای برای مردم گیلان دربر داشت و در هفته دولت هزار و ۲۶ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان در گیلان افتتاح شدند.

زارع با تاکید بر اینکه تلاش دارد با همکاری همه مسئولان استان گیلان سیاست‌ها و اهداف دولت را در این استان محقق کند گفت: جهت توسعه گیلان و رویکرد اقتصادی و اشتغال از همه ظرفیت‌های استان اعم از کشاورزی، صنعتی، گردشگری جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه گیلان گام برمی‌داریم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزایش نشاط اجتماعی و تحقق اهداف دولت را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: امیدوارم در دوم اسفند امسال شاهد برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم در فضایی قانونمند و امن باشیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تکمیل آزادراه منجیل رودبار، راه‌آهن رشت که کریدور شمال و جنوب را تکمیل می‌کند و سایر طرح‌های عمرانی را در دستور کار داریم و امیدوارم بتوانیم با همکاری دولت سهم به‌سزائی در توسعه استان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنم اصل شایسته سالاری و مشی اعتدال در استفاده از منابع انسانی کارآمد و معتقد به اهداف دولت را مدنظر داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب بنده شود.

استاندار سابق گیلان نیز در این جلسه بیان داشت: ما مجری سیاست‌های دولت بودیم که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارد و رئیس جمهور همواره به استفاده از ظرفیت‌های گیلان جهت رفع مشکلات مردم توصیه داشتند.

مصطفی سالاری افزود: افتتاح خط ریلی رشت و اتصال راه‌آهن آستارا در گیلان و پهلوگیری نخستین کشتی در بندر کاسپین، تکمیل آزادراه رشت قزوین و افزایش حدود ۸۰ درصدی مبادلات تجاری و همچنین استفاده از شیوه‌نامه‌های مختلف بخشی از اقدامات در زمان خدمت بنده بود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردم نهاد و بهره‌گیری از نصایح سایر مسئولان و مردم تصریح کرد: تلاش من این بود نماینده‌ای خدمتگزار برای مردم باشم و برنامه‌های دولت را پیش ببرم و سیاست‌های دولت را با محوریت و مشارکت مردم به کار گیرم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات