صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
فرمانده سپاه ناحیه باغملک از برگزاری 70برنامه فرهنگی، سیاسی و ورزشی در هفته دفاع مقدس با همکاری ادارات و نهادها در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده سپاه ناحیه باغملک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج: ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس به عنوان هویت‌ ما به شمار می‌رود، سپاه ناحیه باغملک مانند دیگر نواحی استان برنامه‌های ویژه‌ای را در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.
سرگرد موسوی بیان کرد: دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان شجاع و دلیر حاضر در جنگ تحمیلی نقطه شروع توانمندی و توسعه کشور بود و هم اکنون نیز عاملی برای اثبات توان و قدرت ایران در سطح منطقه و جهان است.
وی گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های آن در جامعه اشاعه پیدا کند و تفکر جهاد و ایثار و آرمان های مقدسی که رزمندگان برای حفظ آن جنگیدند، نهادینه شود چرا که همه داشته های ما از دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه باغملک تاکید کرد: به فرموده فرمانده کل قوا امام خامنه ای(مدظله عالی) به برکت خون شهدا و تجارب گرانبهای جنگ هشت ساله هیچ نگرانی و ترسی از آینده نداریم و دفاع مقدس یک نعمت بی بدیل و ارزشمند برای ایران اسلامی است.
وی از برگزاری 70 برنامه فرهنگی، سیاسی و ورزشی توسط سپاه خبر داد و افزود: یادواره شهدای ترور شهرستان ،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ، افتتاح پایگاه مقاومت،ساختمان بهداری و سالن ورزشی بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
سرگرد سید اسلام موسوی از دیدار با خانواده معظم شهدا، پرپایی نمایشگاه،معرفی کتابهای دفاع مقدس و انقلاب به عنوان دیگر برنامه‌های پیش بینی شده یاد کرد
وی افزود: به منظور ارتقای بصیرت و علوم روز نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع گام دوم ویژه حلقات صالحین برگزار می‌شود و امروز می توانیم از ظرفیت بسیجیان نهایت استفاده را ببریم و مبانی اعقتادی را به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم.
وی بابیان اینکه زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس از دیگر برنامه‌هاست، ابراز کرد: اعزام سخنران به مدارس سطح شهرستان اعم از مدارس روستایی و شهری به منظور تشریح و تبیین ابعاد دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
فرمانده ناحیه باغملک در پایان اظهار داشت:غبار روبی گلزار شهدا(مرکز شهر،بخشها،دهستانها و روستاها)-دیدار از خانواده شهدا ،برپایی ایستگاه صلواتی توسط هلال احمر ،تامین اجتماعی و مخابرات شهرستان-ایجاد سنگر با گونی و نصب بنر هفته دفاع مقدس جلوی تمام ادارات شهرستان و بخشها، نمایش فیلم های عمار و دفاع مقدس در سطح حوزه ها و پایگاه ها ی مقاومت، تجلیل از کار آفرینان شهرستان، شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، راه اندازی طرح ایستگاه سلامت و میز خدمت و تجلیل از زنان بسیجی و نخبه و پیشکسوت در عرصه جهاد و مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است که در موعد مقرر اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات