صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - 28 July 2023
به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه صنایع دستی و عکس با محوریت ما پیروزیم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با همت زنان کار آفرین بسیجی و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه ناحیه سپاه هندیجان به همراه ایستگاه تست فشار خون توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر هندیجان با حضور فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از بسیجیان و مسئولان محلی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۱۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فرمانده بسیج خواهران حضرت رقیه پاسدار خواهرمریم موسوی درحاشیه مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی و عکس به مدت یک هفته در دید عموم و علاقمندان به آثار صنایع دستی سنتی قرار گرفته که اکثر آثار معرفی نقش ارزنده بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس است .

وی افزود : بیش از ۱۰۰آثار صنایع دستی شامل زنبیل ، سفره پیشی، انواع تشیجات و شیرینی و همچنین بیش از ۱۰۰ عکس از دوران باشکوه دفاع مقدس که از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره تشکر می شود .

وی بابیان همکاری جمعیت هلال احمر هندیجان گفت: در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و عکس،با همکاری جمعیت هلال احمر هندیجان ، ایستگاه تست فشار خون توسط نجاتگران انجام گرفت که در مجموع از این برنامه های متنوع در نمایشگاه استقبال خوبی شد و همچنین انتظار می رود زنان کار آفرین بسیجی را حمایت شود چون بدون امکانات مشغول به این کار های هنری هستند.

در ادامه گزارش ، به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات دوچرخه سواری و کبدی با همکاری تربیت بدنی ناحیه سپاه و هیات های کبدی و دوچرخه سواری اداره ورزش و بسیج ورزشکاران در هندیجان انجام گرفت .

معاونت تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان پاسدار رضا آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسابقه دوچرخه سواری با حضور بیش از ۲۰نفر از ورزشکاران دو چرخه سوار از محل ورزش و جوانان شروع و در یادمان شهدا دررستای تجدید میثاق با شهدا با همکاری راهنمایی و رانندگی و اورژانس ۱۱۵ و هیات دوچرخه سواری به پایان رسید و به نفرات برتر هدایایی به آنها اهداء شد.

وی افزود : مسابقات کبدی در زمین چمن مصنوعی پارک ۱۸فروردین با حضور ۶تیم از بسیجیان و حوزه دانش آموزی و ناو گروه سید الشهدا ع شروع شد که در پایان به تیم های برتر در این مسابقات جوایزی اهداء شد.

وی بابیان مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برای پرسنل پاسدار ناحیه سپاه هندیجان گفت: در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس، با همکاری هیات تیراندازی اداره ورزش و جوانان ، برای پرسنل پاسدار ناحیه سپاه هندیجان یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی را برگزار شد که پس از رقابت ها نفرات برتر معرفی و به آنها هدایایی اهداء شد.

در پایان گزارش ، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان محلی و نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل تامین اجتماعی، فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان نماز وحدت اقامه شد .

امام جمعه شهرستان هندیجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ایثار و ولایتمداری رزمندگان اسلام و حماسه های شهدا موارد مهمی را عنوان نمود و اظهار کرد: از اجرای برنامه های خوب سپاه هندیجان در هفته دفاع مقدس تشکر می شود و همچنین شهدا با نثار جان خود در خط ولایت به ندای امام خود لبیک گفته ودر مقابل دشمن متجاوز ایستادگی نمودند و ما هر چه داریم از رشادت های شهدا است که بایستی قدر شناس این همه ایثار باشیم .

ارسال نظرات