صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
مدیر آموزش و پرورش ازنا گفت: معلمان منشا تعلیم و تربیت و تعالی در مدرسه هستند و در سند تحول بنیادین به نقش و تاثیر معلم اشاره شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۴۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود جمالی مدیر آموزش و پرورش ازنا در جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان فارابی با حضور جمالی مدیریت آموزش و پرورش،جودکی معاون پشتیبانی، نوروزی کارشناس ارزیابی و عملکرد، قائدی کارشناس انجمن اولیا ، مربیان و اولیا در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، از اعضای انجمن اولیا و مربیان با عنوان ستون های حمایتی نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت:مدرسه موجودی زنده است، دانش آموزان روح بخش فضای مدرسه می باشند، اگر مدارس ما از نظر توان اقتصادی در شرایط مطلوبی نیستند ولی خرسندیم که بگوییم مشارکت های اولیا در زمینه های مختلف پشتوانه ی محکم مدارس  است.

جمالی افزود :مدرسه محل انسان سازی است و انسان ها نیز ساختارهای جامعه را تشکیل خواهند داد لذا توجه به این مکان، اثرات مطلوبی بر آینده جامعه خواهد داشت و مستلزم توجه بیشتری است.

وی بیان کرد: چنانچه بتوانیم دوگانگی موجود بین خانه و مدرسه را به صورت کاملا سیستماتیک و ساختاری حل کنیم، حتما به آنچه که اهداف تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است، خواهیم رسید.

جمالی  تصریح کرد: معلمان منشا تعلیم و تربیت و تعالی در مدرسه هستند و در سند تحول بنیادین به نقش و تاثیر معلم اشاره شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به کمبود معلم اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات انجام شده از جمله افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کماکان با کمبود شدید معلم مواجه هستیم که همکاران عزیز ایثارگرانه و با تمام توان در کلاسهای درس حضوریافته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات