صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را چشمگیر و نتیجه مقاومت توصیف کرد و گفت: امروز در تمامی عرصه‌ها حرفی برای گفتن داریم و این نتیجه حرکت در مسیر مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۲۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در آئین زنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در جمع دانش آموزان دبیرستان علامه حلی اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این رویدادها شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ امنیت و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: منطقی که شهدا از امام حسین(ع) فرا گرفته‌اند منطق ایستادگی و مقاومت بود و امنیت و آسایش امروز کشور مرهون خون پاک همین شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های متعدد دشمنان با هدف براندازی نظام اضافه کرد: از ابتدای ظهور این انقلاب دشمنان فتنه‌های متعددی برای ضربه زدن به این نظام راه‌اندازی کردند دیروز در جبهه جنگ سخت و امروز در عرصه جنگ نیابتی و جنگ نرم با تمام قوا به میدان آمدند که بارها بینش و بصیرت مردم ایران آنها را با شکست مواجه کرده است.

بداغی پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را چشمگیر و نتیجه مقاومت توصیف و بیان کرد: امروز در تمامی عرصه‌ها حرفی برای گفتن داریم و اگر امروز پهباد فوق پیشرفته آمریکا توسط سلاح بومی و ساخت داخل مورد هدف قرار می گیرد نتیجه حرکت در مسیر مقاومت است.

وی با تشریح منطق مقاومت افزود: مقاومت یعنی ایستادن در مقابل استکبار و این حرکت برگرفته از قیام و ایستادگی امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم یزیدیان زمان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به حذف نام شهدا از سر درب معابر گفت: بعضی افراد فرصت‌طلب با حذف عنوان شهید از سر درب خیابان‌ها و کوچه‌ها سعی در کم رنگ کردن منطق مقاومت و ایستادگی شهدا در بین مردم عزیزمان دارند که البته به توفیق الهی و مثل همیشه موفق نخواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: فضای مجازی امروز به دنیای مجازی تبدیل شده است و این فضا همانند یک تیغ دولبه است و دشمن در میدان جنگ نرم سعی بر گرفتن هویت اخلاقی ما دارد لذا ما ضمن آشنایی کامل با این فضا، باید مراقب باشیم .

بداغی از انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به عنوان آزمون بزرگ انتخابات مجلس یاد کرد و بیان داشت: آزمون بزرگ انتخابات مجلس در پیش روی ملت ایران است و به امید خداوند متعال در این انتخابات حضور حداکثری مردم کمر دشمنان را خواهد شکست.

وی در پایان ضمن بیان اهمیت موضوع انتخاب کاندیدای اصلح خاطر نشان کرد: انتخاب یک نماینده انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی که پیرو راه شهدا باشد باعث پویایی مجلس و پیشرفت و آبادانی کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات