صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 12 November 2023
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به افتتاح ۲۵۶ پروژه محرومیت‌زدایی، گفت: رزمایش «شکوه و اقتدار مقاومت» در این استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۹۱۲۷۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محسن رشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار اشت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا از شهدا،جانبازان،آزادگان و همه کسانی که به نوعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و نقش‌آفرینی می کنند تجلیل شود.

 

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره)مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی افزود: امروز الگوی بسیج در جبهه مقاومت، عراق، سوریه و یمن گرفته شدو توانستند انقلاب خود را واکسینه کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان بیان کرد: هر چه از عمر گرانبهای انقلاب میگذرد ضرورت بر تشکیل ارتش۲۰ میلیونی بیشترمی‌شود بسیج توانست در کشور گره های کور را باز کند.

 

وی عنوان کرد: در سیل امسال بسیج توانست در کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه به امداد رسانی کند و در بحث امنیت و هرکجا که بسیج و رود پیدا کرد توانست امنیت را برقرار کند.

 

‌رشیدی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت خوبی است که بخشی از ظرفیت ها و کارکردهای بسیج معرفی شود تصریح کرد: بسیج سازندگی از ابتدای سال به کمک مدد‌جویان کمیته امداد ۲۵۶ طرح را افتتاح می کند .

 

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج اعزام تیم های پزشکی را به مناطق محروم در دستور کار دارد، بیان کرد: در این هفته بیمارستان صحرایی در زاغه برگزار می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه یادواره شهدا در تمام شهرستان ها برگزار می شودعنوان کرد: اعزام ۱۴ هزارنفر تا امروز در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب در بخش دانش اموزی دانشجویی و عمومی انجام شده است .

 

وی با بیان اینکه در هفته بسیج میز خدمت در نماز جمعه یکم آذر ماه برگزار می شود عنوان کرد: نخستین روز هفته بسیج با شعار "بسیج ،مقاومت، ایثار، شهادت " ۵ شنبه با غبار روبی مزار شهدا در گلزار شهدای همه شهرستان هااز ۷ تا ۹ صبح آغاز و دیدار با خانواده شهدا را در ادامه خواهد داشت.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج، بسیج چهل سال خدمت، جهاد، شهادت است عنوان کرد: دومین روز از این هفته با شعار" بسیج؛اخلاق و معنویت" برگزاری دعای ندبه و سخنرانی مذهبی با موضوع" بسیج؛ زمینه ساز ظهور"، همایش پیاده روی، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه فرمانده‌هان نواحی و در مرکز استان با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه استان انجام می‌شود.

 

وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره اسوه و تجلیل از پایگاههای مقاومت برتر، جشنواره جهادگران علم و فناوری، برپایی نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج، افتتاح مهدهای قرآن و برگزاری نشست های تحکیم خانواده با عنوان «سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از طلاق» از دیگر برنامه های هفته بسیج در لرستان است.

 

سرهنگ رشیدی با اشاره به برگزاری نشست های روشنگری در همه مساجد استان، بیان داشت: برگزاری آئین بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج، سرکشی از پایگاههای مقاومت برادران و خواهران و نشست صمیمی با بسیجیان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای گشت های رضویون در سراسر استان، برگزاری رزمایش «شکوه و اقتدار مقاومت» با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان استان، همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران عرصه خدمات رسانی و افتتاح ۲۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی را طی هفته بسیج در استان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات