صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - 04 February 2024
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه‌های اجرایی در استان گفت:چهل عنوان برنامه شاخص در قالب ۴۰۰ برنامه رده دراستان و در ۲ هزار رده‌های سپاه و بسیج و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۰۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج و گرامی داشت هفته بسیج در محل سپاه الغدیر استان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره قریب به ۹۰ هزار شهید بسیجی در کشور گفت: شعار محوری هفته بسیج " چهل سال، خدمت جهاد و شهادت " است.

وی در ادامه اظهار داشت: تفکر بسیج یک تفکر عمیق الهی و ولایی است و فرهنگ بسیج با نگاه علوی و فرهنگ عاشورایی شکل گرفته است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه‌های اجرایی در استان گفت:چهل عنوان برنامه شاخص در قالب ۴۰۰ برنامه رده دراستان و در ۲ هزار رده‌های سپاه و بسیج و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

پورشمسی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: اولین روز از هفته ۳۰ آذر با نام بسیج؛ مقاومت، ایثار و شهادت با عنوان برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و شهدای انقلاب اسلامی عطر افشانی و گلباران مزار شهدا از میدان امیرچقماق شروع می‌شود و با چهل گلدان و شعار محوری بسیج این میدان مزین می‌شود و از این جا کلید می‌خورد تمامی گلزار‌های سراسر کشور گلباران و عطر افشانی می‌شود.

وی در ادامه افزود: روز دوم بسیج، اخلاق و معنویت رزمایش اقتدار بسیجیان در موقعیت شهید رشیدی برگزار می‌گردد.

پورشمسی یادآور شد: روز سوم بسیج علم و فناوری همایش بانوان انقلابی که شرایط فرهنگی و اجتماعی استان است و نگاه بسیج و سپاه به زن به عنوان یک عنصر ارزشمند و الگوی سوم بود که متأسفانه در تمدن شرق زن به بردگی گرفته شده و باید بار زندگی را به دوش بکشد و در غرب هم زن یک کالاست ولی در الگوی سوم اسلامی علاوه بر حضور زن در اجتماع حفظ حرمت‌ها و کرامت هاست بنابراین به عنوان شروع حرکتی برای معرفی زن در تمدن اسلامی و جشنواره جهادگران علم وفناوری و محیط و بستر مناسب یزد است که کسانی که کار‌های علمی و تحقیقی انجام می‌دهند که یک جشنواره علمی برگزار خواهد شد و مشکلاتی که در بدنه جامعه وجوت دارد در این پنل از مسئولان در خواست می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر خاطر نشان کرد: روز چهارم بسیج سبک زندگی اسلامی ایرانی کنگره ملی شعر بسیج در امتداد حضور با مشارکت بسیج هنرمندان کشور با میزبان یزد برگزار می‌شود که بحث شعر ائینی و اشعار انقلابی را بررسی می‌کنیم و ۷۰ شاعر در این کنگره از سراسر کشور حضور دارند.

پور شمسی در ادامهبرنامه‌های اجرایی در هفته بسیج را به شرح زیر تشریح نمود: روز پنجم بسیج فرهنگ و بصیرت شب خاطره گویی بسیج علیرغم ظرفیت‌های که در شهرستان‌ها وجود دارد کمتر به شهرستان‌ها نگاه شده و این برنامه در ۴ شهرستان بافق بهاباد ابرکوه و خاتم دنبال می‌کند.

روز ششم بسیج دفاع و امنیت شکوه اقتدار در پایگاه انقلاب برگزار می‌شود.

روزهفتم بسیج اقتصاد مقاومتی، جهاد و خدمت رسانی اعزام همزمان ۴۰ گروه برگزیده خدمت رسان جهادی در امیرچقماق و اعزام به مناطق کم برخوردار و محروم.

گروه‌های جهادی اجتماعی در ۱۷ منطقه استان خدمات اجتماعی ارائه می‌دهند، خدمت رسان برای رفع محرومیت زدایی، تبلیغ مسائل دینی، جهاد روشنایی و صنعت که مشاوران زبده مشاوره صنعتی می‌دهد، میز خدمت با کارمندان بسیجی و چهل حقوقدان مشاور ه. حقوقی می‌دهد بسیج پزشکان و حمایتی برای تهیه جهیزیه و حمایتی جهادی کارگر و گشت‌های حفظ و حراست از بافت تاریخی و گروه جهادی رسانه با حضور خبرنگاران که دو مأموریت دارد به تصویر کشیدن خدمات و محرومیت‌ها در استان برای مطالبع گری.
روز هشتم جشنواره گروه‌های سرود و تواشیح که ۹۰ گروه سرود سازمان دهی شده در استان داریم به مناسبت چهل سالگی چهل گروه را دراین جشنواره شرکت می‌دهیم و قبلا در شهرستان‌ها برگزار شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات