صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 11 June 2023
سرداررزمجو : از زمان تشکیل بسیج سازندگی تاکنون این نهاد خدمات گوناگونی با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های استان بوشهر به جامعه هدف ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۹۱۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در نشست با فعالان عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات رسانان به محرومان استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم بسیج سازندگی در رسیدگی به محرومان و محرومیت‌زدایی اظهار داشت: از زمان تشکیل بسیج سازندگی تاکنون این نهاد خدمات گوناگونی با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های استان بوشهر به جامعه هدف ارائه کرده است.

وی، خدمات رسانی به سیل زدگان خوزستانی و زلزله‌زدگان کرمانشاهی را از برنامه‌های مهم این نهاد دانست و تصریح کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر در عرصه خدمات رسانی نقش مهم و برجسته‌ای در رسیدگی به افراد محروم و مستضعف دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای ۱۶ هزار طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت‌زدایی در استان بوشهر گفت: در اجرای این طرح‌هادر نقاط محروم، کم‌برخوردار و صعب‌العبور و خدمات رسانی به محرومان افزون بر ۹۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای 2 هزار و 152 پروژه عمرانی در نقاط محروم استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون 2 هزار و 152 پروژه عمرانی در نقاط کم‌برخوردار، محروم و صعب‌العبور با 80 میلیارد تومان اعتبار شامل مسجد، خانه عالم، غسالخانه، خانه مددجویی و حسینیه اجرا شده‌ است.

سردار رزمجو با بیان اینکه سال گذشته 648 واحد مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت سپاه امام صادق (ع) احداث و تحویل مددجویان شدافزود: اکنون عملیات اجرایی 377 واحد مسکونی مددجویی با همکاری و پشتیبانی کمیته امداد در استان بوشهر در دست اجرا است.

وی به پروژه‌های غیرعمرانی محرومیت‌زدایی پرداخت و تصریح کرد: در این راستا افزون بر 13 هزار و 800 پروژه غیرعمرانی با 18 میلیارد تومان در این استان اجرا شده‌ است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در مجموع 16 هزار طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجراء شده است گفت: در اجرای این طرح‌هادر نقاط محروم، کم‌برخوردار و صعب‌العبور و خدمات رسانی به محرومان افزون بر 96 میلیارد تومان هزینه شده است.

سردار رزمجو اهداء جهیزیه به نوعروسان و تازه‌دامادهای بی بضاعت را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود:همزمان با برگزاری دومین یادواره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر در نیمه دوم دی‌ماه امسال یک‌هزار جهیزیه برای نوعروسان و تازه دامادهای نیازمند این استان اهداء شود.

وی با اشاره به پرداخت 24 میلیارد تومان از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران برای تهیه جهیزیه نوعروسان بی بضاعت استان بوشهر گفت: خدمات رسانی به افراد محروم و نیازمند در اولویت برنامه‌های سپاه است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اعزام 200 تیم پزشکی و 7 هزار ویزیت رایگان را از دیگر خدمات ارائه شده قرارگاه سازندگی استان بوشهر در مناطق محروم دانست و خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی 458 میلیارد ریال در قالب یکهزار و 699 فقره تسهیلات کم بهره به متقاضیان برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی پرداخت شده‌است.

 

سردار رزمجو بیان کرد: در این راستا قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه استان بوشهر 4 میلیارد تومان در حوزه زیرساخت در مناطق صعب‌العبور و 1.5 میلیارد تومان در بخش فرهنگی هزینه کرده‌است.

دراین مراسم از فعالان عرصه خدمات رسانی و کمک به محرومین استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات