صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
جلالی گفت : برای پوشش کامل رسانه ای برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان بیش از سه هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی ویژه برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان در این مرکز در حال تولید و پخش است.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۶۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛مهران جلالی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در تشریح برنامه برگزاری کنگره شهدای هرمزگان افزود: از این میزان ۷۳۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و ۲۲۸۹ دقیقه برنامه رادیویی است و تولید ۳۴ عنوان گزارش خبری از دیگر برنامه های ویژه برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان است.
وی گفت: اهمیت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان در تغییر فضای فرهنگی جامعه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت آن در آگاه سازی نسل جوان جامعه نسبت به موضوع دفاع مقدس و ارزشهای انقلاب اسلامی این مرکز را بر آن داشت تا بعنوان بازوی فرهنگی این کنگره پوشش کامل آن را برعهده بگیرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود: در حوزه سیما ۱۵ برنامه ویژه شهیدان استان هرمزگان، دو میزگرد ویژه معرفی کمیته ها و ابعاد برگزاری کنگره و تولید هفت برنامه با عنوان یاران ولایت با موضوع شهید و شهادت و چهار برنامه روایت عشق و پخش مداوم و مستمر تیزر کنگره ملی در حال پخش است.
جلائی گفت: معرفی خانواده ها، فرزندان و شهیدان سرافراز هرمزگان در برنامه شوبندر، سرپناه، شهر من و در شهر و تولید تیزر ویژه کنگره ۱۵۰۰ شهید استان در سیمای خلیج فارس صورت می گیرد.
وی به تهیه و تولید چند مستند تلویزیونی با موضوع شهید و شهادت در حوزه سیما اشاره کرد و افزود: «نبرد بیست و نهم» با موضوع رشادت‌های شهیدان دارا و رئیسی، مستند خلیل با موضوع شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد، مستند قطعه مجنون و شهدای روحانی از مهمترین برنامه های مرکز خلیج فارس است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: در حوزه صدا نیز برنامه سرو قامتان، راویان عشق، مردم و مسئولان، پیام ساحل، لاله های بهشتی، نت عاشقی با موضوع کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید تولید شده و همچنین پخش روزانه مستند نیمه پنهان بمدت ۲۵ دقیقه، ارتباط تلفنی با مسئولان برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید و پخش اطلاعیه ها و آنونس کنگره در حال انجام است.
جلائی افزود: درحوزه خبر نیز گفتگوی ویژه خبری با دعوت از نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با موضوع کنگره ملی ۱۵۰۰شهید تهیه و پخش کرده است.
وی یادآور شد پوشش تصویری و خبری برگزاری جلسات پیرامون کنگره ملی ۱۵۰۰شهید در دستگاههای اجرایی استان و نشست های هماهنگی این رویداد فرهنگی در سطح استان و گزارش های خبری نیز در این زمینه پخش کرده است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: در بخش معاونت فضای مجازی نیز تهیه عکس نوشت ویژه شهدای استان و تولید خبر در خصوص شهدای مدافع حرم و تهیه اینفوگرافیک با موضوع شهدای استان تهیه شده است.

ارسال نظرات