صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - 24 September 2023
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رای مردم و حضور آنان در میادین گوناگون دفاع از انقلاب مانند انتخابات بسیار مهم است و همین مشارکت و بصیرت‌افزایی نیز باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۱۱۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دوره توانمندسازی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان «شبکه معلم آینده‌ساز» اظهار داشت: شعار ما‌ مبارزه با ظلم و استکبار است از این رو نظام‌ سلطه جهانی را بزرگترین دشمن خود می‌دانیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انحراف برخی انقلاب‌های دنیا از مسیر اصلی‌شان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همواره انقلاب‌های بسیاری از مسیر اصلی خود خارج شدند اما انقلاب اسلامی ایران هرگز منحرف نشد بلکه با صلابت تمام به راه خود ادامه داد و آرمان‌ها و ارزش‌های آن نیز حفظ شد.

وی  اغتشاشاتی که در پی افزایش نرخ‌ بنزین در کشور رخ داد را مورد اشاره قرار داد و افزود: این اغتشاشات‌ در حقیقت طرح و برنامه دشمن‌ برای نابودی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام بود که البته نقشه‌هایشان با استقامت و بصیرت مردم نقش برآب شد و استقامت ملت همواره راز ماندگاری انقلاب بوده و حتی رهبر انقلاب هم‌ به این موضوع تاکید کردند.

وی با بیان اینکه جوانان بسیاری در این فتنه‌ و اغتشاشات اخیر در کشور کشته شدند تصریح کرد: تیزبینی و بصیرت مردم ایران برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن ستودنی بود و البته علت فشارهای امروز جبهه استکبار این است که مردم ما دچار خستگی و تردید شوند و در حال برنامه‌ریزی برای سست کردن مردم هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه حتی بسیاری از مسئولان ما هم در تراز این ملت و انقلاب نیستند عنوان کرد: مردم امروز با وجود فشارهای مختلف اقتصادی و هجمه‌های دشمن اما به‌خوبی پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به لزوم ارتقاء سطح کیفی آموزش‌ و شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها به مسئله سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل آینده‌ تاکید کردند بنابراین اگر آموزش و پرورش و معلمان درست رفتار کنند زیربنای سایر کارها و طرح‌های مهم هم بهتر می‌شود.

 

عبدالله‌پور تربیت نیروی انسانی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: معلمان و فرهنگیان دارای نقش کلیدی در تحقق این هدف هستند و معلمان در حوزه جنگ نرم نیز جزو اثرگذارترین افراد هستند البته دانش‌آموز هم نیازمند ارتباط با مدیر و معلم است و نباید بگذاریم دانش‌آموز و اولیاء دانش‌آموز ناامید شوند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در هر عرصه‌ای یک استاد به‌تمام معنا است و رهبری داهیانه و هوشمندانه ایشان تمام طرح‌های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کرد افزود: اگر تدبیر ایشان نبود الان باید در مرزهای خود در مقابل داعش می‌جنگیدیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اضافه کرد: مشکلات حوزه فرهنگی بسیار است اما مشکلی نیست که قابل برطرف شدن نباشد چون ما به اسلام و قرآن ایمان داریم و باید پای ارزش‌ها و دین خود باشیم و سست نباشیم و تا زمانی‌که پای آرمان‌های انقلاب و عهدی که با شهدا بستیم بمانیم پیروز و موفق هستیم.

عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمن قصد متزلزل کردن امنیت این کشور و مردم را دارد بیان کرد: دشمنان بیرونی، افزایش نرخ‌ بنزین را یک شوک اجتماعی خوب ارزیابی کردند و از همین فرصت برای ایجاد اختلال در امنیت و آسایش مردم استفاده کردند اما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند امنیت را از این کشور و مردم سلب کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به لزوم حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: رای مردم و حضور آنان در میادین گوناگون دفاع از انقلاب مانند انتخابات بسیار مهم است و همین مشارکت و بصیرت‌افزایی نیز باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

 

 

ارسال نظرات