صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام بابیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید در بین اقشار مختلف مردم با معرفی دستاوردهای نظام اسلامی است. گفت: برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و نسل جوان برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۲۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، « محمد نوذری» ، در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان به‌خوبی تبیین و نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی درصدد القای ناامیدی و یاس در جامعه هستند، یادآور شد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید در بین اقشار مختلف مردم با معرفی و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با تأکید بر اینکه نظام استکباری به دنبال ضربه زدن به هویت و ارکان نظام اسلامی است، یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری بهره  گرفته و در راستای ضربه زدن به امنیت در کشور و ایجاد تفرق و دو دستگی در جامعه تلاش می‌کنند.

 نوذری بابیان اینکه امروز هیچ کشوری در خاورمیانه مانند امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی را ندارد، ابراز کرد: این امنیت مرهون فداکاری و ازجان‌گذشتگی نیروهای مسلح کشور در رده‌های مختلف و در بخش‌های گوناگون است  و  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در این امنیت پایدار در کشور دارد.

وی ابراز کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب باید تلاش شود که با اجرای برنامه‌های فاخر و پرمحتوا در به‌منظور بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدامات لازم با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی انجام شود، افزود: برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم و به‌ویژه نسل جوان برگزار شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر با پرهیز از هرگونه موازی کاری، بر اساس شرح وظایف در جهت برنامه‌ریزی و برگزاری مراسمات سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام کنند و  فعالیت‌های کمیته‌ها رصد و حتماً ارزیابی خواهند شد.

 نوذری  با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: این اقدام جنایتکارانه آمریکا، حرکتی کور و ترور ناجوانمردانه  بود،  آن‌ها فکر می‌کردند که راه مقاومت با ترور سردار سلیمانی مسدود می‌شود اما تشییع میلیونی مردم از پیکرهای مطهر شهدای مقاومت، حماسه‌ای کم‌نظیر  ایجاد کرد و انسجام ملت را به نمایش گذاشت.

 وی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری جرأت مقابله با آمریکا را نداشت، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیمنه آمریکا را شکست و با شلیک موشک به مواضع آمریکا در عراق، ابهت پوشالی نظام استکباری آمریکا را در هم شکست.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بابیان اینکه هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، ابراز کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به تقارن آن با اربعین شهادت سردار سلیمانی بسیار مهم است و به‌طورقطع شاهد حضور حماسی مردم و مشارکت حداکثری مردم در این مراسم خواهیم بود.

 نوذری در پایان با  اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: انتخابات نماد مشارکت سیاسی و مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و  ضرورت دارد که همه دست‌اندرکاران و مسئولان زمینه‌های لازم را برای فراهم کردن حضور حماسی مردم در انتخابات فراهم کنند.

ارسال نظرات