صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 19 August 2023
مهدی زاده گفت: مجموعه های دانشجویی سعی کردند با هماهنگی کامل با مجموعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیج جامعه پزشکی مسیرهای مختلفی را که منتهی به حل بخشی از معضلات کرونا می شد بررسی کنند.
کد خبر: ۹۲۲۳۱۵۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از برنامه «بدون انقضا» رادیو گفت و گو با موضوع از خودگذشتگی و با تماس تلفنی با سید سعید مهدی زاده مسئول امور جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی به روی آنتن رفت.

سید سعید مهدی زاده با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی خراسان رضوی برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس گفت: مجموعه های دانشجویی از همان ابتدای موضوع کرونا که به عنوان اپیدمی مطرح شد در شهر مشهد تشکیل جلسه دادند و سعی کردیم با هماهنگی کامل با مجموعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیج جامعه پزشکی مسیرهای مختلفی را که منتهی به حل بخشی از این معضلات می شد بررسی کنیم و در آن مشارکت داشته باشیم.

وی به سامانه 4030 و حضور دانشجویان مشهدی در آن اشاره کرد و اظهار داشت: از همان روزهای اولی که سامانه 4030 در سر تا سر کشور شکل گرفت اقدام به آموزش حضوری افراد در مشهد کردیم. دانشجویان خاص علوم پزشکی مشهد به اپراتورهای آنکال سامانه 4030 اضافه شدند و اکنون تقریبا 200 نفر از دانشجویان مشهدی آموزش دیده توسط معاونت بهداشتی دانشگاه در این سامانه به صورت آنکال از مشهد فعال هستند.

مسئول امور جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی افزود: ایستگاه های حضوری را در سطح شهر فعال کردیم و سعی کردیم مسائل سلامت و مبحث های مربوط به کرونا را به مردم آموزش دهیم.

وی اظهار کرد: کارگاه های تولید ماسک و تولید وسایل حفاظتی را ایجاد کردیم و در درجه اول سعی کردیم این وسایل را به بیمارستان هایی که با کرونا درگیر هستند و سپس به دیگر بیمارستان ها ارسال کنیم. این وسایل با رعایت تمامی استانداردها و با تائید معاونت غذا و دارو تولید شده و دارد ارسال می شود.

مهدی زاده همچنین بیان کرد: دانشجویان سال آخر پزشکی و پرستاری به صورت داوطلبانه در بیمارستان های درگیر با این موضوع حاضر شدند و سعی کردند بخشی از این مشکلات را حل کنند.

وی در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده اظهار کرد: در بسیج دانشکده داروسازی به قدر توان خودشان و با توجه متانولی هم که در بازار کم است تلاش می کنند تا روزانه 1500 لیتر مایع ضدعفونی کننده تولید شود که این هم بیشتر در اختیار مراکز درمانی و بهداشتی در اولویت اول و بعد از آن هم در اختیار مردم حاشیه شهر قرار می گیرد.

مسئول امور جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی اظهار کرد: این اقدامات در این یک هفته و اندی روز توسط مجموعه بچه های جهادی و دانشجویی مشهد با مشارکت قوی و سازماندهی لازم انجام گرفته است.

ارسال نظرات