صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - 14 September 2023
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات محله ای سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا، گفت: با افزایش آمار مبتلایان، از دو هفته قبل در کنار قرارگاه زیستی امام رضا(ع)، قرارگاه مردمی نیز توسط سپاه استان تشکیل شده که تمرکز اصلی این قرارگاه رسیدگی به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه نشین است که بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این ‌مناطق توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۶۷۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در نخستین روز از سال جدید در ارتباط خود با سردار سلامی از طریق ویدئو کنفرانس، گفت: بیمارستان شهید محلاتی تبریز بیش از ۵۰ درصد تخت های خود را برای بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص داده است.

وی با اشاره به همدلی موحود بین کادر درمانی سپاه عاشورا برای شکست کرونا افزود: ۲۵۰ نفر از بهیاران، پزشکان و پرستاران بازنشسته سپاه برای کمک به کادر درمانی استان اضافه شده اند.

سردار خرم اضافه کرد: قرارگاه بسیج ملی استان از همان روزهای اول شیوع ویروس راه اندازی گردید و در قالب این قرارگاه ۷۹۵۲ نفر بسیجی در یکهزار و 124 خانه بهداشت و مرکز بهداشت استان، بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر را غربالگری کرده اند.

وی به اقدامات محله ای سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا اشاره کرده و گفت: با افزایش آمار مبتلایان، از دو هفته قبل در کنار قرارگاه زیستی امام رضا(ع)، قرارگاه مردمی نیز توسط سپاه استان تشکیل شده که تمرکز اصلی این قرارگاه رسیدگی به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه نشین است که بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این ‌مناطق توزیع شده است.

سردار خرم ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، برای رفع آلودگی محیطی، بیش از دو میلیون متر مربع از معابر اصلی و فرعی استان ضدعفونی شده است. ضدعفونی معابر اصلی توسط خودروهای رفع آلودگی "درخش" و "روتست" و ضدعفونی معابر فرعی و پر تردد نیز توسط بسیجیان عزیز انجام گردیده است.

فرمانده سپاه عاشورا به راه اندازی ۲۱ کارگاه مردمی برای تولید ماسک توسط گروه های جهادی بسیج اشاره کرده و گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان در این کارگاه ها و تیم های ضدعفونی مشغول به خدمت رسانی اند.

وی ضمن تاکید بر مقابله با سودجویان خاطر نشان کرد: ۵ انبار احتکار موارد بهداشتی از قبیل دستکش،ماسک و مواد ضدعفونی نیز توسط اطلاعات سپاه عاشورا کشف و در اختیار مبادی توزیع قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات انجام شده در سپاه استان قدردانی و اظهار امیدواری کرد، آذربایجان شرقی از جمله استان های پیشرو در مهار و شکست این ویروس کرونا باشد.
سردار حسین سلامی تاکید کرد با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با همت مردم و نیروهای مسلح و تلاش شبانه روزی کادر درمانی از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات