صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 11 November 2023
سردار شاکرمی بیان کرد: ما در روز سه شنبه 12 فروردین با مشارک تمام دستگاههای اداری یک رزمایش برای مقابله با ویروس کرونا داریم که در این رزمایش با استفاده از ظرفیت های نیروی زمینی سپاه ، تمام معابر شهر ایلام ضدعفونی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۰۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی ، فرمانده سپا امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار ما بمناسبت روز پاسدار و اقدامات سپاه استان ایلام در مهار کرونا ، گفت: ریشه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عاشوراست و گفتمان  و تفکر عاشورا امروز در سپاه پاسداران جاری است به گونه ای که  سپاه ، فسلفه ی وجودی خود را از عاشورا گرفته است.

وی گفت: همان واژه هایی که عاشورا را در دل تاریخ به یک گفتمان تبدیل کرد مثل ایثار و از خودگدشتگی ، وفاداری ، ماندن پای مسئولیت ها و ...  امروز همان واژه ها بدنه ی سپاه پاسداران را شکل داده است و این مولفه های پیش برنده ی عاشورا ، به وضوح در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده می شود.

سردار شاکرمی اظهار کرد: سپاه پاسداران در دل تهدیدها قد کشیده است به گونه ای که هرکجا که کشور در معرض تهدید باشد ، سپاه تمام قد حاضر است و افتخار سپاه این است که خادم مردم است .

فرمانده سپا امیرالمومنین(ع) استان ایلام  ، بیان کرد: در سال 98 که با سیل شروع شد سپاه تمام قد وارد شد و با تمام امکانات خود به صحنه آمد و در کنار مردم بود و در خصوص ویروس کرونا که اواخر سال 98 وارد کشور شد ، سپاه پاسداران تمام امکانات خود را برای مقابله با این ویروس به میدان آورده است و تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: با به وجود آمدن ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در کشور ، در حوزه بهداشت و درمان در کنار وزارت بهداشت ، داشته های خود را به میدان آوردیم و با برپایی بیمارستان صحرایی و پخش مواد ضدعفونی کننده و امکاناتی که از قبل داشتیم سعی کردیم در رفع این مشکل موثر باشیم .

فرمانده سپا امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، با اشاره به نقش بسیج و گروههای جهادی برای مقابله با کرونا ، گفت: در حوزه غربالگری ، سپاه تمام قد پای کار آمد و بسیجیان ما توانستند در تمام نواحی استان 75 درصد مردم را غربالگری کنند و بچه های بسیج یک سامانه ی را طراحی کردند که می تواند تست 72 ساعتی  تشخیص کرونا را به 3 ساعت تقلیل دهد.

سردار شاکرمی ، افزود: در حوزه تولیدات،  سپاه کارهای بزرگی را انجام داد و بیش از 15 کارگاه را برپا کرد و بیش 200 هزار ماسک تولید شد و با این کار بازار کنترل شد و در اختیار قشر کمک درآمد قرار گرفت.

فرمانده سپا امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، خاطرنشان کرد: در حوزه ضدعفونی کردن معابر ، در همان روزهای اول که شرایط شهر ایوان در وضعیق قرمز  بود ، ما حضور پیدا کردیم و معابر شهر را ضدعفونی کردیم و این کار در تمام شهرستان های دیگر هم انجام شد.

وی بیان داشت:  ما در روز سه شنبه 12 فروردین با مشارک تمام دستگاههای اداری یک رزمایش برای مقابله با ویروس کرونا داریم که در این رزمایش  با استفاده از ظرفیت های نیروی زمینی سپاه ، تمام معابر شهر ایلام ضدعفونی خواهد شد.

سردار شاکرمی ، گفت: امروز این ویروس در تمام جهان و حتی در کشورهایی که ادعا دارند آمار مبتلا شدن بسیار بالا رفت و در مهار کردن این ویروس عاجز هستند ولی خوشبختانه در کشور ما همه پای کار آمده اند و با هم دلی و کمک هم به راحتی خواهیم توانست بر این ویروس غلبه کنیم .

 

ارسال نظرات