صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم در تولید ۱۳۵۰ دقیقه برنامه با موضوع پیشگیری از کرونا در صدا و سیما اعم از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی مشارکت کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۳۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کلانتر زاده امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان قم، اظهار داشت: شهروندان قمی، مردم آگاهی هستند و ما امیدواریم بتوانیم فرصت خوبی را در مقابله با کرونا با مشارکت جمعی ایجاد کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: برنامه‌ای رسانه‌ای در شهرداری قم در حال تولید است که ۲۲ فرصت را در تحقق برنامه مدیریت شهری معرفی می‌کند و به‌زودی عمده برنامه‌ها به‌ویژه در جهت مقابله با کرونا ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها دارای ظرفیت مهمی در جهت پیشگیری از کرونا هستند و به‌طور ویژه باید در میدان باشند، یکی از رویکرد‌های مهم در این عرصه این است که بتوانیم وجهه قم را برگردانیم.

کلانتر زاده عنوان کرد: در فضای خوبی‌ها و مهربانی‌ها، فرصت مهم بین‌المللی برای معرفی قم وجود دارد به‌خصوص اینکه شهروندان قم در روز ۱۳ به در از منزل بیرون نیامدند و مشارکت خوبی در کنترل این ویروس داشتند.

وی با بیان اینکه تمامی هزینه‌های غسل و کفن بیماران کرونا در قم رایگان است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های بالنده حضور طلاب جهادی است به‌ویژه افرادی که در مدیریت شهری در آرامستان‌ها مشغول به خدمت هستند و حتی برای انجام غسل و تدفین، ارتباطات خوبی با دیگر استان‌ها گرفتند و اکثر استان‌ها و شهر‌ها را پوشش دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: این حرکت جهادی، خیز مهمی برای ترمیم جلوه قم است و می‌توان همین را به‌عنوان الگو در دو جهت قرار دهیم یکی اینکه قم به‌عنوان شهر مذهبی و رعایت آداب و شرعی و بهداشتی، الگوست و غسل و کفن‌ودفن به‌طور صد درصد انجام و در این روند به مسائل زیست‌محیطی و بهداشتی توجه می‌شود.

وی افزود: می‌توان این مسئله مهم را به‌عنوان الگویی برای دیگر شهر‌ها و روستا‌ها پیاده کرد، مسئله دوم نیز اصلاح وجهه قم در سطح بین‌الملل است که در این بخش دچار آسیب شده‌ایم و باید از حوزه فعال بین‌الملل به‌خوبی بهره گرفت.

کلانتر زاده بیان کرد: همچنین باید برای امیدآفرینی با حضور خادمان مدیریت شهری در عرصه تلاش کرد، در این زمینه ۸۵ درصد از فعالیت‌ها، آگاهی بخشی است.

وی تصریح کرد: شهرداری قم در تولید ۱۳۵۰ دقیقه برنامه با موضوع پیشگیری از کرونا در صداوسیما اعم از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی مشارکت کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۴۰۱ مورد تولید رسانه‌ای از ابتدای اسفند ۹۸ تا سیزدهم فروردین سال جاری شامل مستند، گزارش، ویدئو، موشن، اینفوگرافی و پوستر و عکس نوشته تولید شد.

وی افزود: برای اعلان‌ها و آگاهی بخشی نیز ۲۸ پروژه شامل پخش اذان و پیام‌های مورد تائید ستاد در دستور کار قرار دارد و ۳۴ خودروی آتش‌نشانی و مدیریت پسماند و پیشگیری و رفع تخلفات در سطح شهر درحرکت است و به ارائه خدمت می‌پردازند.

کلانتر زاده تصریح کرد: یکی از فرصت‌های کرونا در عین آگاهی بخشی، جذب ۵۸ هزار و ۳۱۲ عضو جدید در کانال‌ها و پیج کردن‌ها بود، در حال حاضر نیز دو پیج با لوگوی شهرداری و ۱۷ پیج غیررسمی داریم که هدف ما آگاهی بخشی است و آرم و لوگو تفاوتی ندارد.

وی عنوان کرد: در آگاهی‌رسانی فرصت خوبی ایجادشده است و ۳۰۳ خبر و گزارش خبری و تصویری و گزارش ویدئویی کار و ۳۴۵۷ سازه و آویز اعم از عرش پل و پرتابل و لمپوست و بیلبورد نصب شد که بخش خصوصی در این بخش یک‌ششم مشارکت داشت و بااینکه از تبلیغات به دلیل کرونا متضرر شده بود، به‌صورت خودجوش وارد شد و در حوزه سلامت در اطلاع‌رسانی مشارکت داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار داشت:نصب ۲۰۰۰ مترمربع بنر ویژه ایام نوروز و مناسبت‌ها و فرمایشات رهبری و ایام شمسی و قمری بر عهده داشتیم و در بحث خدمات غیرحضوری فعالیت داشته و در این حوزه ۱۷ درصد رشد ثبت خبر را در سامانه ۱۳۷ داشیم و روزانه ۶۰۸ تماس ثبت‌شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه بین‌الملل چند خیز بین‌المللی داشتیم و پیام شهردار خطاب به مردم جهان و ترامپ با استقبال زیادی همراه بود و اتفاقات خوبی در این حوزه انجام شد.

انتهای پیام
ارسال نظرات