صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 16 May 2023
سردارمعروفی بیان داشت:بعد از وقوع سیل در جنوب استان کرمان و در شهرهای کهنوج، قلعه گنج ، بخشی از فاریاب و به طور ویژه در منطقه رودبار جنوب و زهکلوت با هماهنگی فرمانده محترم کل سپاه و سپاه استان نیروی زمینی سپاه قدس ، قرارگاه سازندگی خانم النبیا و هوا و فضا تمامی دستگاههای مهندسی به منطقه اعزام شد و تعداد ۲۴ دستگاه ماشین آلات مهندسی شامل لودر ، بلدوزر ، بیل و بیلبکو برایع خدمت رسانی به مردم منطقه اجاره و وارد منطقه سیل زده کردیم
کد خبر: ۹۲۲۹۶۱۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص خدمات مهندسی سپاه ثارالله در منطقه زهکلوت اظهار داشت:سپاه ثارالله ۲۲/۵ کیلومترسیل بند در منطقه زهکلوت احداث و ترمیم نموده است بدون گرفتن پول وبستن هیچ قراردادی باهیچ نهادی.

سردارمعروفی بیان داشت:بعد از وقوع سیل در جنوب استان کرمان و در شهر‌های کهنوج، قلعه گنج، بخشی از فاریاب و به طور ویژه در منطقه رودبار جنوب و زهکلوت با هماهنگی فرمانده محترم کل سپاه و سپاه استان نیروی زمینی سپاه قدس، قرارگاه سازندگی خانم النبیا و هوا و فضا تمامی دستگاه‌های مهندسی به منطقه اعزام شد و تعداد ۲۴ دستگاه ماشین آلات مهندسی شامل لودر، بلدوزر، بیل و بیلبکو برای خدمت رسانی به مردم منطقه اجاره و وارد منطقه سیل زده کردیم.
وی افزود: تا کنون نزدیک به ۲۲ کیلومتر سیل بند ایجاد، تقویت و ترمیم شده است و ۲ کیلومتر داکت به طور کامل احداث، ۲ کیلومتر سیل بند، ۱۸ کیلومتر داکت وسیل بند در ضلع شرقی شهر زهکلوت احداث و ترمیم شده است
معروفی تصریح کرد: سپاه برای انجام این خدمات با هیچ ارگان و نهادی قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضاء نکرده و از جایی هم پول دریافت نکرده است.
وی افزود: خدمت بی منت برای، ولی نعمتان خودمان، مردم یکی از ابلاغ‌های فرمانده سپاه است که به صورت یک حرکت جهادی انجام می‌شود.
معروفی تصریح کرد: سپاه خود را سپر بلای مردم به ویژه مردم قانع، خونگرم، بی توقع و انقلابی با اعیار بالا که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و ما خود را مدیون این مردم عزیز میدانیم.
فرمانده سپاه ثارالله تاکید کرد: همه اقدامات انجام شده در حوزه‌های مهندسی، تحویل کالا، معیشت، خروج آب، لایه روبی و ضدعفونی که در منطقه انجام میشود همه با دید رسالت محوری و تکلیف و اقدام خداپسندانه برای مردم عزیز و بزرگوار منطقه است.
وی اظهار کرد: در زمان حوادث غیر مترقبه طبق ابلاغیه فرمانده سپاه پاسداران آتش به اختیار و با همکاری مسئولین استانی ورود و اقدام خواهیم کرد.
سردار معروفی خاطر نشان کرد: سپاه در چهارچوب قرارگاه خدمات دهی جبهه انقلاب اسلامی کار می‌کند و همه سپاه، بسیج، خیرین، گروه‌های جهادی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه معیشت فعالیت می‌کند که آن شاالله بتوانیم این راه را ادامه دهیم.
ارسال نظرات