صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
برین گفت: در گام دوم اقدامات قرارگاه که افزایش ۳ دهستان دیگر می باشد، دهستان های آقابابا از بخش کوهین، دهستان دودانگه سفلی از شهرستان تاکستان و دهستان کلنجین از شهرستان آوج در دستور کار قرار گرفته که در سریعترین زمان احصاء مسائل و مشکلات روستاها با کمک مردم انجام و در ماه های آینده برنامه های عملیاتی در این دهستان ها انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۳۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

بپه گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی و جانشین قرادگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در جلسه توجیهی شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی با فرماندهی و کادر سپاه ناحیه تاکستان و آوج گفت: بعد از انقلاب و تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) و شروع جنگ تحمیلی، سپاه در دفاع از مرزها و ناموس این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در کنار مردم برای امنیت و آرامش مردم جنگید و شهید داد و بعد از جنگ نیز در تمامی عرصه ها در کنار از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب به مردم خدمت رسانی میکند و می توان گفت کارنامه درخشانی دارد.

برین ادامه داد:  امروز در دنیا اکثر کشورها، درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و کشورهایی که ادعای تمدن و فرهنگ دارند حتی به ماسک های خریداری شده کشورهای دیگر رحم نمیکنند و از یکدیگر غارت میکنند ولی در جمهوری اسلامی ایران با اینکه در تحریم قرار دارد در حوزه مقابله با کرونا الحمدلله کمبود نداریم و تمام مردم و ارگان ها بسیج شده اند و دست به دست هم داده اند تا این مشکل عظیم هرچه زودتر از کشور ایران رفع شود و سپاه نیز همانند سایر ایام با کمک بسیج و اقشار مختلف در کنار مردم اقدام به جهش تولیدی در زمینه های مختلف همانند ماسک،گان، شیلد و ... و همچنین گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و حضور در کنار کادر درمان توانسته بخشی از نیاز کشور را نیز در این حوزه برطرف نماید.

معاون اجرایی سپاه استان بیان‌کرد: سپاه در تمامی عرصه ها با افتخار به مردم خدمت رسانی می کند و فلسفه وجودی و نقطه قوت سپاه، اتصال به مردم و در کنار مردم بودن در هر شرایطی می باشد و تاکنون توانسته اعتماد مردم را نیز جلب نماید.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپته صاحب الامر(عج) قزوین تبیین کرد: در راستای حل مسائل، مشکلات و معیشت مردم، از سوی فرمانده کل قوا به سپاه ابلاغ شد تا در خصوص معیشت، اقتصاد، فرهنگ، تربیت و مسائل عمرانی روستاهای کم‌برخوردار اقداماتی داشته باشد. البته در طول ۲۰ سال گذشته فعالیت های گروه های جهادی دانشجویی و محلات در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار بوده ولی با تشکیل قرارگاه تخصصی پیشرفت و آبادانی حول ۵ کارگروه فرهنگی-اجتماعی، تعلیم و تربیت، سلامت، اقتصاد و اشتغال و عمران، نگاه چند وجهی به محرومیت زدایی انجام شد.

برین‌  خاطر نشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طی ۳ سال گذشته برای رفع محرومیت از مناطق محروم استاندر ۳ دهستان زوارک الموت شرقی،دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی با ۷۱ روستا مطالعه دقیق و عمیقی داشته و نیازها، مسائل و مشکلات هر روستا با توجه به بوم منطقه احصاء و شناسایی و برای رفع آن مشکل برنامه ریزی صورت گرفته.

این مسوول اذعان کرد: اکنون در گام دوم اقدامات قرارگاه که افزایش ۳ دهستان دیگر می باشد، دهستان های آقابابا از بخش کوهین، دهستان دودانگه سفلی از شهرستان تاکستان و دهستان کلنجین از شهرستان آوج نیز در دستور کار قرار گرفته که در سریعترین زمان احصاء مسائل و مشکلات روستاها با کمک مردم انجام و در ماه های آینده برنامه های عملیاتی در این دهستان ها انجام خواهد گرفت.

سرهنگ  برین در پایان گفت: راهبرد و شعار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر مبنای مشارکت می باشد و در واقع کار از مردم (احصاء نیاز و مسائل توسط مردم) ، برای مردم و توسط مردم صورت می پذیرد و با این راهبرد ارزش افزوده فراوانی برای مناطق محروم و کم برخوردار حاصل شده است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات