صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: برخی جریانات در صدد بوده و هستند که یک چهره کانالیزه و غرب پسند از حضرت امام(ره) نشان دهند.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۸۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
سرهنگ دوم پاسدار حسن رضائی مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  همانطور که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای در سخنانشان در سنوات قبل اشاره داشتند چند سالی است که اراده‌ای چه در داخل و چه در خارج از کشور وجود دارد که می‌خواهند با تحریف امام(ره)، راه و مسیر انقلاب را تغییر دهند از این رو بازخوانی مبانی و اصول امام(ره) امری ضروری به نظر می‌رسد.
 
وی اشاره داشت: مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از تحریف اصول و مبانی امام راحل می‌فرمایند: آن راهی که می‌تواند مانع این تحریف شود باز خوانی اصول امام(ره) است. امام(ره) را نباید صرفا به عنوان یک شخصیت محترم تاریخی مورد توجه قرار داد، بعضی این جور می‌خواهند و این غلط است. متاسفانه برخی جریانات داخلی اینقدر در پی تحریف حضرت امام(ره) برآمدند که مدعی شدند که ایشان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا موافق نبوده و تا آنجا پیش رفتند که نامه حضرت امام(ره) به آقای علی اکبر محتشمی پور که وزیر کشور آن وقت بودند و محتوای این نامه در خصوص نهضت آزادی بود زیر سوال برده و گفتند این نامه دستخط امام(ره) نیست.
 
رضائی مقدم گفت: امام(ره) در آن نامه تاریخی خطر نهضت آزادی را از ضرر منافقین بیشتر دانستند چرا که همه اصول انقلاب و جنگ را در آن برهه حساس زیر سوال بردند. در واقع برخی جریانات در صدد بوده و هستند که یک چهره کانالیزه و غرب پسند از حضرت امام(ره) نشان دهند.
 
وی ادامه داد: حضرت آیت الله مصباح در این زمینه گفت: چند وقت دیگر هم خواهند گفت: امام(ره) هم اشتباه کرد که انقلاب کرد، می‌شد با مذاکره مشکلات را حل کرد.
 
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بردسکن ادامه داد: لذا مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته مرتبا به بازخوانی اصول امام (ره) خصوصا برای قشر جوان تاکید نمودند و در این خصوص و در سخنانی که در آبان ماه سال ۹۵ با مردم اصفهان داشتند تاکید نمودند که قشر جوان حتما وصیت نامه الهی  سیاسی حضرت امام(ره) را مطالعه نمایند چرا که وصیت نامه ایشان همه ارزش‌های مورد نظر امام(ره) است.
 
وی بیان داشت: حضرت امام(ره) در این وصیت نامه حاکمیت و تفکر اسلام آمریکایی را که برای سالیان متمادی بر تمام کشور‌ها و ملل سایه انداخته بود با مطرح نمودن اسلام ناب محمدی به چالش کشیدند. در واقع این اسلام ناب محمدی بود که بعد از ظهور انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری بر تمامی ارکان این تفکر غلط سایه افکنده و آن را به اضمحلال کشانده است همچنان به پیش می‌رود و ملل مستضعف و محروم و ستمدیده جهان را از زیر سلطه استکبار رهایی بخشیده است.
 
رضایی مقدم اظهار داشت: امروز فریاد ملت‌های مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و... تمام ملل مستضعف جهان به تاسی از فریاد این انقلاب بلند شده چرا که مرادشان فرمود تا ظلم و جور هست مبارزه هم هست و تا مبارزه هست ما هم هستیم. این حرکت خروشان همچنان ادامه دارد تا پرچم آن بدست مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) برسد و جهان از لوث جهانخوران پاک شود.
ارسال نظرات