صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
اصلاح طلبان با روشن کردن «بولدوزر تخریب» خود بر روی دکتر قالیباف به دنبال به حاشیه راندن ضعف خود در مجلس دهم می باشند تا از این طریق با باز کردن پنجره‌های جدید اذهان و افکار عمومی کشور را پریشان و منقلب کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۹۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رسانه‌های منتسب به جریان اطلاح طلب با علم بر این که دولت و مجلس اصلاح طلبشان نتوانسته مطالبات عمومی و بحق مردم را تامین نمایند به سمت تاکتیک "فرافکنی " و "مقصر فرضی " روی آورده اند. تاکتیکی که اساس و سنگ بنای آن بر محوریت تخریب بنا نهاده شده است.

بر اساس این استراتژی اصلاح طلبان با روشن کردن "بولدوزر تخریب" خود بر روی دکتر قالیباف بدنبال به حاشیه راندن ضعف خود در مجلس دهم و دولت میباشند تا از این طریق و با باز کردن پنجره‌های جدید اذهان و افکار عمومی کشور را پریشان و منقلب کنند.

برای تحقق و اجرای این راهبرد، سعی آن‌ها بر این است که انتقادات سیاسی خود را از تهران به سایر شهرستان‌ها حرکت و گسیل دهند و از فرماندهان و لیدر‌های خود بخواهند که در استان‌ها هم استارت بولدوزر تخریب را روشن کرده و مستقیم به سمت ریاست مجلس یازدهم نشانه گیری کنند.

بی جهت هم نیست که چند روز پیش شاهد اجرای این استراتژی در شهرستان دشتستان به فرماندهی اقای صابری بودیم.

کسی که بدون شک در ۷ سال گذشته مغز متفکر و اتاق فکر این جریان فکری در استان بوشهر بوده است.

وقتی که یادداشت اقای صابری را با عنوان "با دستمال کثیف نمیتوان شیشه‌ها را شست" خواندم، به نهادینه کردن و اجرایی کردن این خط فکری در کلیت کشور بیشتر واقف و واقف شدم.

کسانی که به طور هوشمندانه و ساختار‌مند در حال مسموم کردن فضای سیاسی کشور با محوریت ریاست محترم قوه مقننه سردار دکتر قالیباف هستند، به نوعی رویکرد فرار به جلو را برای خود انتخاب کرده اند تا از سنجش ریز بین افکار عمومی جامعه فرار کنند. چرا که این افراد هیچ مصداق وسندی در محکومیت دکتر قالیباف نداشته و فقط با یک سری کلیات و اتهامات واهی ثابت نشده خود اقدام به این حرکت کرده اند، این در حالی است که قوه قضاییه به کرات پاک بودن پرونده اقتصادی آقای قالیباف را به آن‌ها متذکر شده است.

مگر چه اتفاقی افتاده است که یک جریان خاص در کشور بدنبال تخریب شخصیت‌های انقلابی و ولایی و هم رزم شهید قاسم سلیمانی شده است. بجز اینکه این یک سناریوی ساختگی و هوشمند برای تخریب چهره‌های واقعی انقلاب میباشد که انشالله خداوند آن‌ها را هدایت کند و وعاقبتشون را ختم بخیر.

اقای صابری احیانا دخالت و مشارکت یک معاون در امور اقتصادی چه ربطی به مدیر دارد. مگر قائم مقام رهبری انهم امام راحل، جرمش به امام ربط داشت؟ در تاریخ هم اگر یه کم بصیرت داشته باشیم در زمان امام علی (ع.) وامام حسن (ع) وائمه اطهار شاهد این اتفاقات بوده آیم.

آقای صابری بر اساس کدام مدرک این انتسابات را به هم رزم حاج قاسم میبندید. در حالی که نه مدرک قطعی و نه محکومیتی وجود دارد و جالب‌تر اینکه قوه قضاییه هم مبری بودن ایشان را به کرات تایید کرده است. این تذهبون برادر عزیز حداقل قف عندالشبهه.

اقای صابری به نظر من این اتهامات جنابعالی خصوصا به سردار قالیباف ناشی از کینه شخصی جناح شما به ایشان است که خسران و ضرر آن برای نظام بیشتر از دشمنان و مخالفان بیرونی نظام میباشد که از شما تقاضا میشود توبه کرده و عذر خواهی نمایید و از بوق‌های بیگانه و امپریالیسم خبری ان‌ها فاصله بگیرید و به ریل واقعی انقلاب و نظام که همان تعالی و عزت ایران اسلامی است با اقتدار برگردید.

دکتر ایرج مزارعی
انتهای پیام/
ارسال نظرات