صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های امور بانوان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: چهل نفر از مادران و همسران شهدای اسن استان تجلیل می‌شوند‌.
کد خبر: ۹۲۴۹۶۰۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, نادیا صداقت در نشست ویدئو کنفرانس با مدنی معاون مشاور وزیر کشور در امور زنان و مجتهدزاده رئیس کمیته مرکزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: مادران و زنان این استان در همه عرصه‌های دفاع مقدس شجاعانه تلاش کردند و زحمت کشیدند و اقدامات آنها کمتر از مردان نبود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروزه آرامش و امنیت کشور را مدیون صبر و استقامت مادران و همسران شهدا هستیم، افزود: بانوان همواره در تمام لحظه‌های دفاع مقدس در کنار همسران خود بودند و نیاز است ایثارگری آنها برای الگوسازی نسل آینده ثبت و ضبط شود.

وی عنوان کرد: حوزه بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد همه ساله برنامه‌های متنوعی در سالروز دفاع مقدس داشته و همایش و جشنواره‌های مختلفی برگزار کرده است.

این مسوول تصریح کرد: سال گذشته همایش زن و دفاع مقدس با موضوع پیام‌آوران عاشورا برگزار و از چهار کتاب با موضوع تصویر زن در شعر مقاومت، هر جا دل رود نام تو می‌افتد، رهاورد نور و گردآوری خاطرات دانش‌آموزان دختر در سفر راهیان نور رونمایی شد.

صداقت به برنامه‌های کمیته بانوان دفاع مقدس در سال جاری اشاره کرد و گفت: نشست کمیته زنان و دفاع مقدس با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اعضا تشکیل شد و ۱۲ مصوبه داشت.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری و جذب اعتبار از سازمان برنامه و بودجه برای برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت خبر داد و افزود: از ۴۰ نفر از بانوان و همسران شهدا در این همایش تجلیل به عمل می‌آید، ضمن اینکه نمایشگاه مجازی زن و دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گردآوری و تحویل اسامی زنان امدادگر و فعال پشتیبان دفاع مقدس و همچنین کتاب خاطرات زخمی(خاطرات زنان رزمنده) به صدا و سیمای مرکز استان گفت: ۶ دانش‌آموز راوی به منظور آشنایی دانش‌آموزان با نقش زنان در دفاع مقدس و روایتگری ایثار شناسایی شدند.

این مسوول عنوان کرد: پیگیر ایجاد موسسه‌ای با موضوع زن و دفاع مقدس هستیم.ضمن اینکه دریافت مصاحبه‌های خانواده‌های شهدا از بنیاد شهید و پیاده‌سازی و تدوین آنها به منظور تالیف کتاب خاطرات خانواده شهدا و تهیه مستند، سوژه‌یابی مستند زن و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است.

صداقت عنوان کرد: تولید اینفوگرافی زنان شهیده استان و پخش در فضای مجازی، انتشار کلیپ‌هایی با موضوع زن و دفاع مقدس در فضای مجازی و تدوین  کتاب خاطرات دوتن از بانوان ایثارگر استان توسط حوزه هنری از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات