صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه حجاب و پوشش، سنگر سعادت و پیروزی و رستگاری زنان و جامعه است گفت: امروز خانواده هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم است و باید مدل خانواده اسلامی با محوریت زن مسلمان را در جامعه ترویج و تبیین نمود.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۹۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب و پوشش برای بانوان و توجه به حریم عفاف و حراست آن از اصیلترین سنگر زنان و از مهمترین و عمیق ترین و سودمندترین قانون الزامی آفرینش برای آن‌ها و برای جامعه است.
وی افزود: حجاب و پوشش، سنگر سعادت و پیروزی و رستگاری زنان و جامعه است که اگر این سنگر آسیب ببیند و یا فرو ریزد، عوامل سعادت و پاکزیستی و شرافت آن‌ها فرو ریخته، قطعا آن‌ها بدون این سنگر، در سرا شیبی سقوط و انحراف قرار گرفته و موجب آلودگی خود و جامعه خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: حجاب سنگر حفظ شخصیت زن و جامعه، سنگر حفظ زیبایی وشکوه زن و حفظ شخصیت و وقار زن، سنگر حفظ صحیح ارتباطی و رشته‌های اجتماعی، سنگر حفظ اخلاق فردی و اجتماعی، سنگر و دژخلل نا پذیر برای حفظ مرز‌ها و شیرازه‌های روابط مختلف بوده و کیان خانه و خانواده را از هر گونه انحراف و گمراهی و از هم پاشیدگی حفظ می‌کند.
وی با اشاره به بدحجابی و بی حجابی گفت: بی حجابی پدیده‌ای است اجتماعی که برای رسیدن به عوامل و علل آن باید با نگاهی اجتماعی مسائل و زمینه‌های آن را کاوید اما، تلاش استعمار درد زدودن پوشش، دگرگونی ارزش ها، الگو‌های ناهنجار و خلأ‌های درونی ازعوامل بدحجابی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود تاکید کرد: حجاب مایه آرامش، سنگر وسدمحکمی برای بداندیشان و افراد منحرف است.
وی با اشاره به جنگ نرم و استحاله خانواده در این مسیر گفت: تنگه احد جنگ نرم، خانواده است و استراتژی «خانواده‌زدایی» از جمله مهم‌ترین و کارآمدترین راهبرد‌های تحقق امپراتوری و دهکده جهانی دانسته شده است تا جایی که رؤسای سلطه در این راستا، جهانی سازی سبک ِزندگی آمریکایی را مورد توجه ویژه قرار داده و از آن به‌عنوان مهم‌ترین استراتژی اجتماعی جهانی سازی یاد نموده و بودجه‌های کلانی را در این راستا به تصویب رسانده‌اند.
وی با اشاره به مدل خانواده اسلامی در برابر استحاله خانواده افزود: مدل خانواده اسلامی به گونه‌ای است که برمبنای نظام حق و تکلیف و در برداشتن عالی‌ترین مفاهیم ارزشی ِاخلاقی از جمله ایثار، صداقت، شرافت، عزت، عشق و محبت، نشاط و شادابی قادر است مدرن‌ترین ابزار زندگی مانند سبک جامعه متکامل و متعالی، سبک اقتصاد پویا، سبک ارتباط مترقی، سبک بهداشت روانی مؤثر، سبک فرهنگ متمدن را به تصویر کشاند و باید این مورد توجه باشد.
خوشقدم با بیان اینکه در هفته عفاف و حجاب باید به خانواده توجه و بنیان‌های آن را تحکیم بخشید گفت: البته باید توجه داشت توجه به عفاف و حجاب باید در طول سال مورد دقت و توجه باشد و این مهم باید همیشه سرلوحه اقدامات و کار‌های فرهنگی در جامعه قرار گیرد.
ارسال نظرات