صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۸۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج جامعه زنان،  بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به مناسبت روز ملی عفاف وحجاب بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است:

حجاب وقار است ، متانت است ، ارزشگذاری زن است ، سنگین شدن کفه ی آبرو واحترام اوست، این را باید خیلی قدر دانست ، این جزء نعمتهای الهی است. مقام معظم رهبری(مدظله)

 ۲۱ تیرماه سند افتخاری است جاویدان ، درنمایش بارز پایمردی و پایداری مردمان صبور این دیار ، درتقابل تفکر و نفوذ فتنه بیگانگان و مرز وسدمحکمی برای مقام و ارزش زن در فرهنگ ناب محمدی است.

درتمام۴۲ سال بالندگی ایران اسلامی ، سردمداران کفر والحاد با چکمه های استیلاطلب و قلدرمابانه خود با توطئه ، نفوذ ، فتنه ، نیرنگ و با بوق و کرنا ، تبلیغات گسترده ای ، برای به انزوا کشاندن و لکه دار کردن دامان دختران سرزمینم ایران ، انجام داده اند ، غافل از اینکه زنان قهرمان و بصیر و همیشه درصحنه ی ایران اسلامی ، باتکیه بر قدرت لایزال الهی و با الگوپذیری از عمه سادات ؛ حضرت زینب(س) در برابر تمام زورگوئیها و تبلیغات مسموم بیگانگان حاضرند جان عزیز خویش را فدای عفت ،حجاب ، پاکی و یکرنگی کنند ، زنان شهیده و ایثارگر این دیارگلگون کفن سندی براین مدعاست. دختران و زنان وطنم همواره در برابر نقشه ها وطرحهایِ شوم شیاطین مستکبر بادرایت و هوشیاری نقشه عصیان و سرکشی این اجانب را نقش برآب کرده اند و نشان دادند که میراث دار چادر خاکی حضرت زهرا(س)هستند.

 زنان این مرز و بوم حجاب و عفاف را به عنوان رویکروی حقیقی به جامعه ی بشریت عرضه کردند و برسر بی غیرتان هرزگی و بی بندوباری و خودکامگی باصدای رسا فریاد برآوردند که مملکت اسلامی جای جولان شیاطین نیست ، باشدکه مقام خلیفه اللهی خداوند سبحان برازنده ی پاکی وصدق و صفای مردمان باحیا و پاکدامن باشد و رشد و شکوفایی و بالندگی جامعه را به دنبال داشته باشد.

زنان و دختران عفیف این مرز مهربانی، فاسدان و زورگویان عالم را ، همیشه کنار می زنند و در برابر مدعیان دروغین آزادی ، میدان دار علم و فرهنگ و نجابت می شوند و با افتخار هرچه تمام تر سنگربان ارزشهای والای انقلاب اسلامی می شود.

 امروز این شیرزنان وادی پاکی ، پیام آوران عفت و غیرت زن و مرد می شوند وپرچم سلامت اخلاقی و روانی جامعه را به دوش می کشند تا جوانان مومن و ولایی وانقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی اجتماع هرگونه بی بندوباری و بی عفتی را از چهره ی جامعه بزداید.

 درپایان ازدستگاه قضایی ودست اندرکاران تقاضاداریم باهوشیاری وعمل به موقع خنثی گر نقش مروجین بی فرهنگی و بی عفتی در جامعه باشند ، همچنین نقشه ی شوم رسانه های معاند غرب و مرعوبین داخلی که مروج فرهنگ مبتذل وبی بندوباری غربی درسطح جامعه هستند را ، بادقت عمل و وضع قوانین بازدارنده نقش برآب نمایند ، تا شاهد هرزگی و هنجارشکنی و بی عفتی در سطح جامعه نباشیم.

 انشاءالله که با همت آحاد مردم و مسئولین این دیار مهربانی ، با عمل و رفتار و سبک زندگی اسلامی ایرانی زمینه ساز دولت کریمه ی امام عصر (عج) باشیم.

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات