خبرهای داغ:
به مناسبت روزملی عفاف وحجاب؛

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۸۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج جامعه زنان،  بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به مناسبت روز ملی عفاف وحجاب بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است:

حجاب وقار است ، متانت است ، ارزشگذاری زن است ، سنگین شدن کفه ی آبرو واحترام اوست، این را باید خیلی قدر دانست ، این جزء نعمتهای الهی است. مقام معظم رهبری(مدظله)

 ۲۱ تیرماه سند افتخاری است جاویدان ، درنمایش بارز پایمردی و پایداری مردمان صبور این دیار ، درتقابل تفکر و نفوذ فتنه بیگانگان و مرز وسدمحکمی برای مقام و ارزش زن در فرهنگ ناب محمدی است.

درتمام۴۲ سال بالندگی ایران اسلامی ، سردمداران کفر والحاد با چکمه های استیلاطلب و قلدرمابانه خود با توطئه ، نفوذ ، فتنه ، نیرنگ و با بوق و کرنا ، تبلیغات گسترده ای ، برای به انزوا کشاندن و لکه دار کردن دامان دختران سرزمینم ایران ، انجام داده اند ، غافل از اینکه زنان قهرمان و بصیر و همیشه درصحنه ی ایران اسلامی ، باتکیه بر قدرت لایزال الهی و با الگوپذیری از عمه سادات ؛ حضرت زینب(س) در برابر تمام زورگوئیها و تبلیغات مسموم بیگانگان حاضرند جان عزیز خویش را فدای عفت ،حجاب ، پاکی و یکرنگی کنند ، زنان شهیده و ایثارگر این دیارگلگون کفن سندی براین مدعاست. دختران و زنان وطنم همواره در برابر نقشه ها وطرحهایِ شوم شیاطین مستکبر بادرایت و هوشیاری نقشه عصیان و سرکشی این اجانب را نقش برآب کرده اند و نشان دادند که میراث دار چادر خاکی حضرت زهرا(س)هستند.

 زنان این مرز و بوم حجاب و عفاف را به عنوان رویکروی حقیقی به جامعه ی بشریت عرضه کردند و برسر بی غیرتان هرزگی و بی بندوباری و خودکامگی باصدای رسا فریاد برآوردند که مملکت اسلامی جای جولان شیاطین نیست ، باشدکه مقام خلیفه اللهی خداوند سبحان برازنده ی پاکی وصدق و صفای مردمان باحیا و پاکدامن باشد و رشد و شکوفایی و بالندگی جامعه را به دنبال داشته باشد.

زنان و دختران عفیف این مرز مهربانی، فاسدان و زورگویان عالم را ، همیشه کنار می زنند و در برابر مدعیان دروغین آزادی ، میدان دار علم و فرهنگ و نجابت می شوند و با افتخار هرچه تمام تر سنگربان ارزشهای والای انقلاب اسلامی می شود.

 امروز این شیرزنان وادی پاکی ، پیام آوران عفت و غیرت زن و مرد می شوند وپرچم سلامت اخلاقی و روانی جامعه را به دوش می کشند تا جوانان مومن و ولایی وانقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی اجتماع هرگونه بی بندوباری و بی عفتی را از چهره ی جامعه بزداید.

 درپایان ازدستگاه قضایی ودست اندرکاران تقاضاداریم باهوشیاری وعمل به موقع خنثی گر نقش مروجین بی فرهنگی و بی عفتی در جامعه باشند ، همچنین نقشه ی شوم رسانه های معاند غرب و مرعوبین داخلی که مروج فرهنگ مبتذل وبی بندوباری غربی درسطح جامعه هستند را ، بادقت عمل و وضع قوانین بازدارنده نقش برآب نمایند ، تا شاهد هرزگی و هنجارشکنی و بی عفتی در سطح جامعه نباشیم.

 انشاءالله که با همت آحاد مردم و مسئولین این دیار مهربانی ، با عمل و رفتار و سبک زندگی اسلامی ایرانی زمینه ساز دولت کریمه ی امام عصر (عج) باشیم.

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات