صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
امام جمعه شهرستان قرچک خطاب به مسئولان گفت: آقایان خوشبین به مذاکرات و برجام نافرجام ، چشم تان را بیشتر باز کنید مکانیزم ماشه ای را شما در برجام پذیرفتید.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۵۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،    حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی در خطبه اول نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد :  حضرت علی در خطبه 114 می فرماید: شما را به تقوای الهی سفارش می کنم ، تقوایی که زاد و توشه قیامت است ، توشه ای که به منزل می رساند و پناهگاهی که ایمن می گرداند و نجات می دهد .

وی افزود : بالاترین نوع تقوا، نجات جامعه است ، نجات بندگان خداست و  انبیاء و اولیاء الهی مردم را نجات دادند و پیامبر خاتم ، جهان بشریت را نجات داده است ؛ در دعای ندبه آماده است گرام تر از تمام انبیاء و رسلی که معتمد خدا بودند و او را بر همه رسولانت مقدس داشتی ، در دل ثمن رعب و ترس انداختی و او را یاری دادی ، و جبرئیل و میکائیل و دیگر فرشتگان باسم و رسم مقام را گرداگردش فرستادی، وپیروزی و غلبه بر همه ادیان عالم را وعده دادی ولو مشرکین نخواهند .

حجت السلام و المسلمین اسماعیلی ادامه داد: امام حسین (ع)  محبوب عالمیان است وجان این پیامبر است ، عقلای عالم تشنه تفکر محمد (ص) اند ، درمان دردهای جامعه مدرن علمی را دین محمد (ص) می دانند و تمام طالبین سعادت  غبطه می خوردند که چرا زودتر نشناختند او را و کتابش را و نیازهای شدید امروز  دنیا ، عدالت و امنیت و اخاق و مقاومت سازنده را از اسلام او می بینند ؛ ولایت که سد محکم اصول انسانی در مقابل شیاطین و ظالمین است.

امام جمعه قرچک با تاکید براینکه استعانت از خداوند و صبر ، مخصوص متقین است ،افزود : عده ای در حکومت اسلامی بجای امید و توصیه به صبر و استقامت و مقاومت ، سعی می کنند رعب و ترس و نا امیدی را رواج دهند و توصیه بر سستی در اصول دارند و عقب نشینی و تسلیم را راه چاره می دانند، این آدمها هم خائن اند و هم ملعون اند در نزد خداوند  که در سوره اعراف آیه 90 خداوند می فرماید: وَقَالَ الْمَلَأُ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ قَوْمِهِ لَئِنِ اتَّبَعْتُمْ شُعَيْبًا إِنَّكُمْ إِذًا لَخَاسِرُونَ سران کافر امتش گفتند: اگر پیروی شعیب کنید البته در زیان خواهید افتاد.

وی گفت : حضرت آقا فرمودند: امروز حکام ذلیل و زبون کشورهای منطقه بزرگترین خیانت را به دنیای اسلام مرتکب شده اند و به صهیونیستهای خیانتکار و غاصب خوش خدمت می کنند ، تا نابود نشوند، از این سستی ها ، دشمنان اسلام سوء استفاده می کنند ، اهانت به پیامبر نورانی ، انحراف اذهان عمومی از این خیانت است ، ولی ملتهای آگاه و مجاهد و حزب الله عالم و مقاومت ، پاسخ خواهند داد  و با اضافه شدن بحرین به بازی آمریکا و اسرائیل ، شاید دیگران هم فریب بخورند و محصول این خیانتها این است که مقاومت خالصتر می شود ؛  اینها روابط شان عادی بود ، حالا علنی و رسمی اش کردند.

اسماعیلی امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد : آقایان خوشبین به مذاکرات و برجام نافرجام ، چشم تان را بیشتر باز کنید مکانیزم ماشه ای را شما در برجام پذیرفتید , آمریکاخودش از ایران شکایت دارد به شورای امنیت ، دزد بین الملل سرکش و چپاول را گرفته است، سازمان ملل باید رسیدگی کند ، کدام سازمان ملل، کدام شورای امنیت؟!

امام جمعه شهرستان قرچک در پایان تاکید کرد : هفته دفاع مقدس را در پیش داریم ، درس بگیریم ، عبرت بگیریم ، همین تفکرات و سستی ها ، رعب ها ، وابستگی ها در آن زمان بعضی ها شنیده می شد ، ولی اهل مجاهدت و مقاومت و شهادت پیروز شدند و  فرماندهان مخلص و مطیع ولایت عاقبت بخیر شدند و  به فوز عظیم رسیدند و بدانید دشمنان می خواهند ارزشهای دفاع مقدس ما را کم رنگ کنند ولی کور خواندند ، دفاع مقدس ما به برکت خونهای مقدس شهداء و اخلاص مجاهدان امروز مثل خورشید می درخشد ، گرد وغبار لحظه ای و نقطه ای نمی تواند مانع درخشش آن شود ، مسئولین محترم کشوری ، قدری تأمل کنید ، تا متوجه شوید ، عزیزان غیور و سربازان واقعی ولایت با دست خالی چه کردند؟ امروز در جهاد اقتصادی که آسانترین جهاد است و همه امکانات وجود دارد چه کردیم؟ واقعاً باید گفت شهداء شرمنده ایم ، مجلس انقلابی! منتظربرخورد انقلابی شما هستیم./سیفی

ارسال نظرات