صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
حجت الاسلام اعرافی اعرافی به دولتی‌ها و مجلسی‌ها هشدار داد تا زمانی که آینده کشور به تاریکی نکشیده شده است به داد جوانان برسند و موانع اجرای قانون تسهیل ازدواج را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به امضاء قرار داد ننگین شیخک های بی شخصیت و آلت دست استکبار و گاوهای شیرده آمریکا؛ یعنی بحرین و امارات گفت: این قراردادها چیزی جز نمایش تبلیغاتی از جانب رژیم استکباری آمریکا نیست و اعتباری ندارد.
 حجت‌الاسلام محمد اعرافی بابیان اینکه این شیخک ها در گذشته هم ارتباط پنهانی با رژیم صهیونیستی داشتند، افزود: آنها با این جنایت خود که ذلیلانه در کاخ سیاه و در مقابل سران کفر و الحاد و استکبار سرخم کردند و تورات هدیه گرفتند؛ دل میلیون‌ها مسلمان و مردم فلسطین را آزرده کردند.
خطیب جمعه میبد تصریح کرد: شیخک های منطقه خلیج‌فارس به‌ویژه شیخک های بحرین و امارات، سرنوشت نکبت‌بار و شوم خود را به غده سرطانی جهان و رژیم صهیونیستی گره زدند.
وی گفت: رژیم صهیونیستی که خود در منجلاب فساد و مشکلات خود غوطه ور است امروز آمده است تا با قراردادهای ننگین استعماری، ثروت‌های نفتی خلیج‌فارس را به تاراج ببرد و در تعجبم مردم منطقه در مقابل قرارداد استعماری غیر از مردم بحرین به پا نمی‌خیزند.
امام‌جمعه موقت میبد افزود: امیدواریم این قراردادهای استعماری موجب خیزش بهار عربی اسلامی واقعی شود.
حجت‌الاسلام اعرافی تصریح کرد: قاطعانه به حاکمان بحرین و امارات اعلام می‌کنیم در صورت خدشه در امنیت منطقه و حوزه خلیج‌فارس و ایران اسلامی مسئولیت آن بر گردن این شیخک هاست و پاسخ بسیار شدید و کوبنده جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.
خطیب جمعه میبد در بخش دیگر از سخنان خود تأخیر در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی را تأسف‌آور خواند و با اشاره به دغدغه رهبری گفت: امروز بعضی از دست‌اندرکاران در مقابل اینترنت ملی و دغدغه رهبر انقلاب، کج دهنی و تمرد می‌کنند.
وی بابیان اینکه فرهنگ کشور ما به اینترنت ملی گره‌خورده است افزود: با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی هزینه برای کاربران کاهش، سرعت اینترنت بیشتر و امنیت اطلاعات بالا می‌رود و باید صفحات مجازی داخلی تقویت شود.
امام‌جمعه میبد گفت: متأسفانه دلال‌هایی وجود دارند که با سوءاستفاده وضعیت فعلی اینترنت سودهای زیادی به جیب می‌زنند و باید مجلس و دولت به داد فرهنگ این ملت برسد و فرزندان ما که امروز به خاطر شرایط کرونا با فضای مجازی بیشتر کار دارند در این فضای خطرناک دچار آسیب نشوند.
حجت‌الاسلام اعرافی، سی یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: ملت ایران و جوانان ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر که تمام دنیا از شرق و غرب، الحاد و استکبار و ارتجاع منطقه رودرروی ایران اسلامی ایستادند و با زور و زر و تزویر در مقابل ملت ایران قد علم کردند؛ با خیال باطل خود حکومت جمهوری اسلامی نوپای ما را سرنگون کنند؛ اما به فضل الهی و امدادهای غیبی حضرت حق و به پایمردی و رشادت فرزندان این مرزوبوم موجب ذلت و زبونی استکبار شد و نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را تصرف کنند.
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با سلاح دین، الله‌اکبر و ایمان در مقابل انواع سلاح‌ها و توپ و تانک‌های مرگ‌بار دشمنان ایستادند و آبدیده شدند و امروز در رشته‌های مختلف علوم و فنون صنایع موشکی باعث هراس امریکا و صهیونیست‌ها شدند.
امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس به دنیا فهماندیم که با تکیه به سلاح ایمان و ولایت مداری، پایه‌های ستم و استکبار را لرزاندیم.
خطیب جمعه میبد گفت: وظیفه ما امروز این است که از دستاوردهای دفاع مقدس در همه ابعاد هنری، فرهنگی حراست کنیم و با کارهای هنری، تئاتر، فیلم و نمایش و کارهای تأثیرگذار تبلیغاتی به آیندگان خود نشان دهیم که پدرانشان در دفاع مقدس چه رشادت‌ها و شجاعت‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی را انجام دادند.
امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به تصویب قانون تسهیل ازدواج در سال ۸۴ و اجرایی نشدن آن گفت: امروز ۱۹ درصد زنان و ۳۳ درصد مردان دهه شصت ما هنوز ازدواج نکرده‌اند.
وی به دولتی‌ها و مجلسی‌ها هشدار داد تا زمانی که آینده کشور به تاریکی نکشیده شده است به داد جوانان برسند و موانع اجرای قانون تسهیل ازدواج را برطرف کنند.
حجت‌الاسلام اعرافی به خانواده‌ها هم توصیه کرد: دست از چشم‌وهم‌چشمی بردارند و با پایین آوردن توقعات خود در امر مهریه و جهیزیه و امکانات زندگی دست فرزندان خود را برای یک زندگی سالم در دست هم قرار دهند.

ارسال نظرات