صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار با مدیر گروه جهادی رشد:
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گروه‌های جهادی را به رشد اخلاقی و علمی و جلوگیری از آسیب‌ها توصیه کرد و گفت: باید از آسیب‌هایی که گریبان گیر برخی گروه‌های جهادی شده است درس گرفت تا این شجره طیبه بماند و رشد کند.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، مسئولان گروه جهادی تبلیغی رشد با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه از تلاش‌ها و زحمات گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون قدردانی کرد و این تلاش‌ها را ارزشمند دانست.

وی گروه‌های جهادی را به رشد اخلاقی و علمی و جلوگیری از آسیب‌ها توصیه کرد و گفت: باید از آسیب‌هایی که گریبان گیر برخی گروه‌های جهادی شده است درس گرفت تا این شجره طیبه بماند و رشد کند.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه حفظ نعمت گاهی از خود نعمت مهم‌تر است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نعمتی است که با زحمت به دست آمد ولی نگهداری آن خیلی سخت‌تر از تأسیس آن است؛ فعالیت‌های جهادی شما تفضل و نعمتی الهی است که باید قدر آن را بدانید و این نعمت را برای خودتان حفظ کنید.

وی گفت: مسئولان گروه‌های جهادی و محورهای اصلی کار باید روز به روز رشدشان بیشتر شود؛ اگر شما بتوانید خود را رشد دهید می‌توانید به رشد دیگران کمک کنید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی بیان کرد: نیاز است شما از تجربه سال‌های قبل استفاده کنید و افق‌های جدیدی را بیابید و از روش‌های بهتر و خلاقانه‌ای برای خدمت‌رسانی استفاده کنید و اگر چنین نباشید افول خواهید کرد.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها در معرض آسیب هستند، گفت: وقتی کاری بزرگی انجام می‌شود و مطرح می‌شویم آسیب‌های آن آغاز می‌شود و حسادت‌ها و بخل‌ها به سراغ انسان می‌آید، اگر رشد معنوی و اخلاقی و پیوند با خدا نباشد این مجموعه‌ها سالم نمی‌ماند.

رئیس مرکز خدمات در ادامه به برخی فعالیت‌های جهادی مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: مرکز خدمات برای خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون به ویژه معمرین و حوزویان در معرض بیماری به کمک گروه‌های جهادی نیاز دارد و می‌توانیم همکاری خوبی در این زمینه‌ها داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام خوئینی مدیر گروه جهادی رشد، گزارشی از فعالیت‌های این گروه جهادی ارائه کرد و گفت: گروه تبلیغی جهادی رشد در مناطق حاشیه شهر مقدس قم فعالیت فرهنگی جهادی مستمر دارد؛ این مجموعه طلبگی با ارتباط مستمر با جوانان و ابتکار در طراحی عملیات فرهنگی از سال ۸۷ فعالیت‌های ارزشمندی را طراحی و اجرا کرده است.

وی بیان کرد: طراحی و ساخت نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم، برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف ورزشی، برنامه‌های فرهنگی ویژه دختران، برگزاری همایش‌های خانواده و برنامه‌های مناسبتی در بوستان‌ها و رسیدگی به نیازمندان ازجمله فعالیت‌های گروه تبلیغی جهادی رشد هستند.

مدیر گروه جهادی رشد افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه به بحران موجود در کشور، این مجموعه جهادی با تمام توان و با حضور ۲۳۰ طلبه جهادی و مخلص فعالیت بزرگ و ارزشمندی را در حوزه پیشگیری از این بیماری منحوس انجام داد.

ارسال نظرات