صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 16 March 2024
سردار کریمی گفت:امروز اگر شهدا و خانواده های آنها را گرامی می داریم و از مقام ارزشمند آنها تکریم به عمل می آوریم این مهم به دلیل احساس نیاز ما انجام می شود چراکه شهدا و خانواده های معظم شهدا نیازی به توجهات و تکریم ما ندارند.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۹۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در دیدار با خانواده ۱۲ شهید والامقام کوچه شهدای شهرستان دلیجان بیان کرد:خانواده های معظم شهدا از بزرگترین سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می شوند چراکه آنان از عزیزترین و بهترین سرمایه های خود که فرزندانشان بود گذشتند تا ملت ایران آسایش و امنیت داشته باشند.

وی افزود:امروز خانواده های معظم شهدا با ایستادگی و صبر همراه با بصیرتی که از خود نشان دادند چهره درخشان انقلاب و اسلام را در دنیا به رخ کشاندند و روحیه هایی که در بین خانواده های معظم شهدا امروز مشاهده می کنیم در برابر سایر خانواده سایر جنگ های دیگر در دنیا بی سابقه و تکرار نشدنی است.

سردار کریمی اظهار کرد:خانواده های معظم شهدا سند حقانیت ، سند پیروزی ملت ایران در برابر کافرین و سند عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هستند و امروز همه ما وظیفه داریم از این اسناد ارزشمند به خوبی پاسداری کنیم و تکریم و پاسداشت آنها یک وظیفه ورسالت دینی محسوب می شود.

فرمانده سپاه روح الله گفت:امروز اگر شهدا و خانواده های آنها را گرامی می داریم و از مقام ارزشمند آنها تکریم به عمل می آوریم این مهم به دلیل احساس نیاز ما انجام می شود چراکه شهدا و خانواده های معظم شهدا نیازی به توجهات و تکریم ما ندارند.

وی  با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا از جهات زیادی قابل بررسی و مهم می باشد افزود: هدف اصلی تزریق روحیه امید، نشاط، صبر ، ایستادگی به مردم و مسئولین است و اگر مسئولی بخواهد در برابر تکریم شهدا کوتاهی کند قطعا باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشد.

سردار کریمی تصریح کرد:هدف دوم دیدار با خانواده های معظم شهدا شناخت این الگوها و معرفی آنها به نسل جدید است که اگر به درستی مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان را به تصویر بکشیم قطعا شرایط بسیار بهتر از وضعیت فعلی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله  گفت:شهدا به عنوان پاسداران حریم انقلاب اسلامی با رفتارها و مجاهدت هایی که نشان دادند سیره اهل بیت(ع) را در جامعه به خوبی ترویج دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز خانوادهای معظم شهدا باید به عنوان پیشگامان عرصه جهاد و شهادت سفیر فرهنگی انقلاب باشند گفت: این خانواده های عزیز با عملکرد خود در این چهل سال به خوبی این مسئله را انجام دادند که باید ادامه دار باشد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد :امروز خدمت به خانواده های معظم شهدا یک رسالت و وظیفه مهم است و این مسئله باید بیش از گذشته مورد توجه باشد و یک فرهنگ سازی عمومی نیازمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات