صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
اصغری گفت: چشم انداز برنامه پنج ساله آموزش و پرورش استان قزوین، مبتنی بر سند تحول بنیادین تدوین شده است.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۴۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در جلسه مدیران متوسطه ناحیه یک قزوین با تاکید بر موضوع دانش و مهارت به عنوان مولفه های لازم در ارتقاء توانمندی های دانش آموزان، گفت: برای ارتقاء سطح دانش و مهارت دانش آموزان به عنوان آینده سازان كشور آنچه بیش از همه حائز اهمیت است، نحوه آموزش مهارت ها، شناسایی استعداد ها و نیازمندی های لازم در مدارس تاثیر گذار است.

اصغری اظهار کرد: سازمان يادگيرنده سازمانی است كه می آموزد تغيير كند و متحول شود و باید يادگيری در مدارس شکل گیرد که منجر به تغییر رفتارها و نگرش هاي افراد گردد و افراد آن مجموعه شکل جديد انديشيدن، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری را درآن مي آموزند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین بیان کرد: مدیران مدارس باید تلاش کنند تا افزایش زمینه مشارکت و همکاری در مدارس برای ایجاد شرایط مناسب در تقویت فرهنگ مشارکت جویی در جهت بهبود کیفیت آموزش‌ صورت گیرد.

وی مستند سازی تجارب ارزشمند معلمان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: مستند کردن فعالیت ها و رویدادهای اثر بخش مدارس و آموزش‌های مجازی این روزها بسیار مهم است، تا از این تجارب بتوانیم درآینده بهره لازم را ببریم.

حسنعلی اصغری مدرسه را رکن اصلی تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: اساس برنامه ها مدرسه محوری، تفویض اختیار و ارتقای شایستگی‌های مدیران مدارس خواهد بود.

وی در پایان مدرسه ای را موفق عنوان کرد که هماهنگی و همکاری لازم بین ارکان آن وجود داشته باشد و افزود: مدیر مدرسه که اصلی ترین رکن می باشد باید با رهبری و هدایت ارکان مدرسه، آنان را در جهت رشد همه جانبه دانش آموزان هدایت نماید.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات