صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
حسین معمارنیا گفت: از مردم فرهیخته فراهان ، هم استانی ها و هموطنان درخواست اکید داریم از هرگونه تردد و مسافرت خصوصاً در این ایام پایانی ماه صفر و اربعین حسینی جداً پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۳۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری فراهان گفت: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم از جمله راهپیمایی و عزاداری اربعین حسینی (ع) توسط هیات های مذهبی و برپایی ایستگاه های صلواتی در این شهرستان برای حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

حسین معمارنیا افزود: همچنین برگزاری مراسم ختم در مساجد ، حضور در آرامستان‌ها ، تعزیه خوانی و برگزاری همایش و جلسات غیر ضروری ادارات در شهرستان فراهان ممنوع است.

وی تصریح کرد: نباید خدمت و زحمت شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان، روحانیت و نیرو‌های جهادی، اصحاب رسانه، نیرو‌های خدوم انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران و هلال احمر را فراموش کنیم و باید با همراهی و همدلی یکدیگر برای شکست نهایی ویروس منحوس کرونا تلاش کنیم.

معمارنیا با بیان این‌که تجمعات و تماس افراد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی موجب افزایش سرعت انتقال ویروس شده و وضعیت پرخطری را فراهم می کند، افزود: حضور افراد در تجمع‌های زیاد و همچنین جابه‌جایی افراد، سرعت شیوع ویروس کرونا را افزایش داده و جان افراد به شدت در معرض خطر قرار می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری فراهان ادامه داد: از مردم فرهیخته فراهان ، هم استانی ها و هموطنان درخواست اکید داریم از هرگونه تردد و مسافرت خصوصاً در این ایام پایانی ماه صفر و اربعین حسینی جداً پرهیز کنند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان فراهان و شهرهای تابعه گفت: بی تردید هر نوع سفر چه به این شهرستان چه به مکان دیگری در شرایط فعلی دامنه گسترش ویروس کرونا را در مناطق کشور بیشتر و تلاش های مدافعان سلامت و دیگر هموطنان را بی اثر می کند.

معمارنیا افزود: شایسته است مردم فهیم و آگاه به منظور حفظ سلامت خود با لغو مسافرت غیرضروری به شهرستان فراهان زنجیره گسترش کرونا را قطع کنند تا بزودی شاهد نابودی ویروس و بازگشت به شرایط عادی زندگی باشیم.

این مسئول اظهار کرد: همکاری مردم برای کنترل بیماری کووید- ۱۹ موضوع مهم و توصیه ستاد مبارزه با کروناست امیدواریم همانند گذشته مردم و مسافران پایبند مقررات باشند.

معمارنیا گفت: مردم و مسافران اگر روزهای تعطیل از منزل خارج نشوند قطعا این امر به پیشگیری و مبارزه با کرونا کمک می کنند که این کار و همکاری آنها خیلی هم ضروری است.

سرپرست فرمانداری فراهان گفت: با عنایت به منویات ولی امر مسلمین (روز اربعین از داخل خانه اظهار ارادت کنید و زیارت اربعین بخوانید و به امام حسین بگویید ما دلمان میخواست بیاییم، نشد. تا یک نظری بکنند، یک کمکی بکنند.)متواضعانه از مردم درخواست می‌کنم به خاطر سلامتی خود و سایرین از تماس و ارتباط حضوری ، مسافرت های غیرضروری پرهیز ؛ فاصله اجتماعی را رعایت و حتما از ماسک استفاده کنند‌.

ارسال نظرات