صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - 22 February 2024
کمالی رئیس هیات تیراندازی با کمان اردبیل گفت: 100 ورزشکار کماندار در سطح استان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۷۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اردبیل ،  بهنام کمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۵ کماندار آقا و ۴۴ نفر کماندار خانم در سطح شهرستان‌های استان اردبیل فعالیت می‌کنند که ۳۵ نفر در شهرستان‌ پارس آباد، ۲۵ نفر در شهرستان مشگین شهر، ۳۴ نفر در شهرستان اردبیل و ۵ نفردرشهرستان نمین فعال هستند.

وی افزود: در سطح استان اردبیل ۱۳ نفر داور در رشته تیراندازی با کمان قضاوت می‌کنند که چهار نفر آنها آقا و مابقی خانم هستند، همچنین ۱۵ نفر مربی فعال در این رشته فعالیت دارند که ۴ نفر خانم و ۱۲ نفر آقا هستند.
 
رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: هیات تیراندازی در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، نمین، سرعین، گرمی فعال است و تصمیم داریم هیأت شهرستان خلخال، کوثر و نیر را هم را در روزهای آتی فعال کنیم.
 
کمالی با بیان اینکه در حال سازماندهی کمیته‌های هیأت استان، ساماندهی و احیای شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سایت، برنامه‌ریزی برای تمرین، آموزش و برگزاری دوره‌ها هستیم، خاطر نشان کرد: در حال تکمیل شناسنامه هیأت، تعامل با دستگاه‌های دولتی و دعوت از کمانداران و اعضای سابق برای فعالیت مجددشان در این رشته ورزشی هستیم.
 
وی اذعان داشت: با توجه به اینکه رشته ورزشی تیراندازی با کمان یکی از رشته های المپیکی است و قهرمانی جهانی دارد، هرگونه سرمایه‌گذاری در این رشته خروجی مناسبی را برای ورزش کشور و استان در پی خواهد داشت و برای جذب بخش خصوصی جهت اسپانسرینگ و تیم‌داری در این رشته می‌توانیم در روزهای آینده گام‌های خوبی رو برداریم و وارد مذاکره بشویم.
 
رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل تصریح کرد: طی این مدت کوتاه با برخی از افراد و علاقه‌مندان جهت حمایت‌های مالی در این رشته صحبت‌هایی داشته‌ایم که امیدواریم به نتیجه‌های مناسبی دست پیدا کنیم.
 
رئیس هیات تیراندازی با کمان اردبیل ادامه داد: متاسفانه بیماری کرونا در این روزها آسیب‌های جدی و چالش‌برانگیزی بر پیکره جامعه وارد کرده و به تبعیت از این موضوع اقتصاد کشور و استان هم با مشکلات اساسی دست به گریبان است که فعلا در این شرایط دشوار بحث حمایت مالی تحت‌الشعاع قرار گرفته ولی با این حال به روزهای آینده امیدواریم و در حال رایزنی با برخی از سرمایه‌گذاران هستیم.
 
وی اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل و چالش هیأت که به دنبال وضعیت گذشته این هیأت به وجود آمده، کمبود تجهیزات است، هیأت استان، کمانداران قوی و حرفه‌ای دارد که هر کدام تجهیزات حرفه‌ای گران قیمتی را خریداری کرده‌اند و برای شرکت در مسابقات و به دست آوردن جایگاه قابل قبول در سطح کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
 
کمالی در خصوص فعالیت بانوان در رشته تیراندازی گفت: فعالیت بانوان در رشته تیراندازی با کمان خیلی پررنگ است و بانوان استان در بحث ورزشکار، داوری و مربیگری خیلی فعال هستند.
 
وی تصریح کرد: برخی از کمانداران ما سالهاست به خاطر فعال نبودن هیأت، خانه‌نشین بوده‌اند و تصمیم ما بر آن است که این عزیزان را دوباره به تمرین تشویق کنیم و با همکاری شهرستان‌ها، کماندارانمان را به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی اعزام کنیم‌.
ارسال نظرات